یکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰
۰ نفر

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از وقوع انفجار گاز در یک مجتمع مسکونی واقع در کوی اقبال این کلانشهر خبر داد.

حادثه

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم قنبری گفت: وقوع انفجار گاز در یک مجتمع مسکونی در خیابان ۲۱ کوی اقبال در ساعت ۴ و ۵۶ دقیقه بامداد امروز یکشنبه ۲۷ مهرماه به سامانه ۱۲۵ سازمان اطلاع‌رسانی و گروه امداد و نجات در کوتاه‌ترین زمان ممکن از نزدیک‌ترین ایستگاه آتش‌نشانی به محل اعزام شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز افزود: انفجار در طبقه چهارم مجتمع مسکونی رخ داد و ۵ نفر از اهالی را مصدوم کرد. ضمن اینکه سایر منازل این مجتمع و ساختمان‌های مجاور دچار آسیب شده‌اند. این حادثه منجر به تلفات جانی نشد و مصدمان حادثه به نیروهای امدادی مرکز اورژانس ۱۱۵ تحویل شدند. گروه‌های امداد همچنان در محل حضور دارند.

فرهنگ کره‌بندی، سرپرست مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان هم گفت: نیروهای امدادی مرکز اورژانس بلافاصله پس از دریافت گزارش حادثه به محل مذکور اعزام شدند و ۳ نفر از مصدومان را در محل درمان کردند و یک نفر به بیمارستان امام خمینی(ره) و یک نفر دیگر به بیمارستان آیت‌الله طالقانی اهواز منتقل شدند.

کد خبر 558036
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha