شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰
۰ نفر

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان گفت: ۲ فقره سانحه رانندگی در روز شنبه در اصفهان ۱۴ مصدوم برجا گذاشت.

حضور اورژانس در حادثه رانندگی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، غفور راستین افزود: در یکی از این حوادث که ساعت ۱۱ و ۳۲ دقیقه امروز رخ داد یک دستگاه  پراید با پژو روآ در چادگان برخورد کرد که ۸ نفر مصدوم داشت. مصدومان این حادثه ۸ نفر زن و مرد بودند که توسط سه واحد امدادی به مرکز درمانی بوعلی چادگان انتقال یافتند.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان اظهارداشت: در سانحه رانندگی دیگر در ساعت ۱۱ و ۵۲ دقیقه بین  پراید و خاور در جاده اژیه -  اصفهان، ۶ مصدوم داشت که مصدومان آن  شامل ۲ مرد ۱۸ و ۵۰ ساله سه زن ۱۶ و ۲۴ و ۴۰ساله و یک دختر ۹ساله با استفاده از ۲ واحد امدادی به بیمارستان‌های فارابی و امین اصفهان منتقل شدند.

استان اصفهان دارای ۱۵۴ پایگاه اورژانس است که ۷۵ پایگاه جاده‌ای و ۷۸ مورد آن شهری است و یک پایگاه دیگر نیز به صورت هوایی به امدادرسانی مشغول است. نیروهای امدادی این نهاد از شرق و غرب و از شمال تا جنوب استان اصفهان حتی دور افتاده‌ترین مناطق را زیر پوشش خود قرار داده‌اند.

در جاده‌های استان اصفهان به‌طور میانگین در هر ۴۰ کیلومتر یک امداد پایگاه امداد جاده‌ای وجود دارد و برای هر ۵۰ هزار نفر یک پایگاه اورژانس مستقر شده است حتی شمال اصفهان شامل مناطق شاهین‌شهر و دولت آباد دربرگیری اورژانس خیلی بهتر است.

میزان زمان رسیدن اورژانس بر سر حوادث جاده‌ای بین ۱۴ تا ۱۵ دقیقه است و می‌توان گفت که به طور میانگین این عدد در سراسر استان اصفهان رعایت می‌شود.

کد خبر 557895

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اصفهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha