کارگردان «ارادتمند نازنین، بهاره، تینا» می‌گوید نسخه خصوصی این فیلم که در اختیار وزارت ارشاد است، به شکل غیرقانونی و قاچاق دست به دست می‌شود.

عبدالرضا کاهانی

به گزارش همشهری آنلاین، نزدیک به ۵ سال است که از توقیف فیلم «ارادتمند نازنین، بهاره، تینا» به کارگردانی عبدالرضا کاهانی می‌گذرد. این روزها دوباره سکانسی از این فیلم در شبکه‌های اجتماعی مجازی دست به دست می‌شود که مربوط به قسمت سانسور شده این فیلم است. اما کارگردان فیلم «ارادتمند نازنین، بهاره، تینا» صرفا به انتشار این سکانس بسنده نمی‌کند و می‌گوید نسخه خصوصی این فیلم به شکل غیرقانونی و قاچاق دست به دست می‌شود.

کاهانی با اشتراک‌گذاری سکانس سانسورشده این فیلم در واکنش به انتشار غیرقانونی فیلمش در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «جهت اطلاع؛ مدت‌هاست نسخه‌ی خصوصی فیلم #ارادتمند_نازنین_بهاره_تینا که در اختیار #وزارت_ارشاد است؛ میان مدیران، مسئولان سینمایی، خانواده‌های آن‌ها و حتی اهالی سینما -به شکل غیر قانونی و قاچاق- دست به دست می‌شود اما پس از حدود پنج سال که از ساخت فیلم می‌گذرد به سازندگانش هشدار می‌دهند؛ مردم و تماشاگران خارجی اجازه‌ی تماشای آن را ندارند! بدون تردید گرفتاری مردم - در این روزهای عجیب و سخت - مهم‌تر از حواشی تمام نشدنی فیلم من است اما قول می‌دهم در این جنگ نابرابر با وزارت ارشاد، راهی برای نمایش و انتشار عمومی فیلم پیدا کنم. لطفا اندکی دیگر صبر کنید و به من حق بدهید که مدت‌هاست با مجوز وزارت ارشاد فیلم نمی‌سازم و رؤیاهایم را مستقل از نظارت سانسورچی‌ها در چهار گوشه‌ی جهان جستجو می‌کنم.
ارادتمند شما. عبدالرضا کاهانی»

  • اگر شریکم اجازه بدهد، همین الان فیلم را آنلاین منتشر می‌کنم

کاهانی پیش‌تر نیز در صفحه اینستاگرام خود در پاسخ به درخواست‌هایی مبنی بر منتشر کردن این فیلم نوشته بود: «در جواب دوستان عزیزی که انتظار دارند فیلم #ارادتمند_نازنین_بهاره_تینا رو اینترنتی پخش کنم باید بگم:

اگه شریک دوست‌داشتنی‌ام -که دلایل موجه برای عدم انتشار فیلم داره- اجازه بده، همین الان فیلمو آنلاین منتشر می‌کنم؛ به احترام شما که بارها و بارها منو شرمنده کردید و با کامنت‌های زیبا و صمیمانه‌ سراغ فیلمو گرفتید. پس از چند سال انتظار، توقعی ندارم جز این‌که شما -بدون سانسور- تماشاگر فیلم باشید.

وقتی می‌گید فیلمو اینترنتی پخش کنم مطمئن باشید منم بهش فکر کردم و اگه مانعی نباشه لحظه‌ای درنگ نمی‌کنم. این اثر متعلق به شماست. شما که هر روز در حال پیشرفت فکری و اجتماعی هستید و من خجالت می‌کشم محصول فکری پنج سال گذشته‌م رو از شما دریغ کنم. دوستتون دارم. عبدالرضا کاهانی»

کد خبر 557858

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سرگرمی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha