کارولاین جولیانی، دختر شهردار پیشین نیویورک و وکیل شخصی رئیس جمهوری آمریکا پدر خود را سگ دست‌آموز دانلد ترامپ معرفی و اعلام کرد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ از جو بایدن حمایت می‌کند.

کارولاین جولیانی دختر رودی جولیانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گاردین، رودی جولیانی این روزها به دلیل افشای برخی اطلاعات شخصی بایدن از جمله اعتیاد پسرش و روابط پشت پرده با اوکراین خبرساز شده است. با این حال، کارشناسان معتقدند انتشار یادداشتی سفارشی از دخترش کارولاین جولیانی در نشریه معتبر ونیتی فر در حمایت از نامزد حزب دموکرات یک ضربه بسیار بزرگ به اردوگاه انتخاباتی حزب جمهوریخواه وارد آورده است.

کارولاین ۳۱ ساله که پیش از این انتشار تصویرش با کامالا هریس هم جنجالی شده بود، در یادداشت خود حسابی به پدر جنجالی و پرحاشیه خود تاخته و به آمریکایی‌ها هشدار داده است انتخاب دوباره ترامپ می‌تواند ته‌مانده اعتبار و امنیت مردم را به باد دهد. در بخشی از یادداشت او در ونیتی فر چنین آمده است: «من و پدرم رودی جولیانی دو دنیای متفاوتیم و من سال‌ها سنگینی این نام را بر دوش کشیده‌ام اما در انتخابات تاریخی نوامبر ۲۰۲۰ هیچکدام از ما نمی‌توانیم ساکت و خاموش بمانیم.»

جولیانی جوان که کارگردان و نویسنده و بازیگر است و جدا از خانواده خود در لس آنجلس زندگی می‌کند، در انتخابات ۲۰۱۶ به هیلاری کلینتن و چهار سال پیش از آن به باراک اوباما رای داد. او در یادداشت خود با اشاره به اینکه تمام بحث‌هایش با پدر خود رودی بی‌نتیجه بوده، افزود: «شاید من نتوانم فکر و ذهن پدرم را عوض کنم اما همه ما با هم می‌توانیم رای بدهیم و این دولت مسموم را از کاخ سفید بیرون کنیم.»

دختر شهردار پیشین نیویورک و مشاور و حامی و وکیل ترامپ در ادامه چنین نوشته است: «دختر یک شهردار دوقطبی‌ساز و مشاوری که سگ دست‌آموز رئیس جمهوری شده به من آموخته است فساد از مردان و زنان بله‌قربان‌گو آغاز می‌شود؛ کسانی که با ساختن یک اتاق پژواک دروغ‌ها تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا همیشه به هسته قدرت نزدیک بمانند. ما باید بایستیم و بجنگیم و تنها راه برای پایان یافتن این کابوس رای دادن است. انتخاب ما باید جو بایدن و کامالا هریس باشد.»

رودی جولیانی، شهردار پیشین نیویورک و مشاور و وکیل شخصی ترامپ چهره‌ای بسیار بدنام است و اقدام اخیر او در به دست آوردن رایانه شخصی هانتر بایدن، پسر جو بایدن و افشای اطلاعات شخصی نامزد دموکرات هم چندان به مذاق مردم خوش نیامده است. نکته عجیب اینکه دخترش کارولاین چند سال پیش به اتهام بلند کردن جنس از فروشگاه بازداشت شده بود.

کد خبر 557691

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 11
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایرانی.در بدر FR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
    51 13
    این همه بد بخت مردم در کشور خودمون.بلند شید با پول مردم برید نیویورک با یه کارتن خواب و چند تا دایم الخمر هم مصاحبه کنید تا به نفع یا علیه کسی چیزی پیدا کنید .خجالت هم خوب چیزیه از ترس مسایلی که مطمعن در ایران خبر دارید مطرح نمیکنید نشستید که ترامپ نباشه اون یکی تاج بزاره سرتون. مطمعن باشید بایدن جور دیگه حال میگیره.خود فکری بحال وضعیت کشور کنید منتظر این نباشید یکی بمیره حلوا بخورید.
  • حسین بهبودی نیا IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
    20 13
    خانم جولیانی واقعا که حق را به پدرت هم نفروحتی. چون. این اقای جولیانی. همان نامردی هست که دوسال چندین هزار دلار از سازمان مناففین خلق پول گرفت تا الکی بره پشت بلندگوی جلسه سالیانه منافقین از ایران بد گویی کنه. یعنی دفیقا حرف دخترش صحت داشته. بخاطر پول هر دروغ و هرکاری میکنه.جولیانی ادم خودفروشیه. نامرد
    • یعقوب ملک محمودی IR ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
      4 3
      داداش دمت گرم حرف تمام ما ایرانیها رو به تنهایی زدی ممنونم
  • فرهاد IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
    28 9
    دختری که دزد باشه و به پدر خودش لقب سگ بده ،جایی واسه اظهار نظر نداره ...
    • شیرین IR ۰۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
      1 2
      چه دزد صاحب نظری دیگ به دیگ میگه روت سیاه
  • رضا IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
    32 11
    چه دختر بی ادبی که در مورد پدرش اینطور میگه ! حالا در مورد هر کسی بود سانسور میشد ها ولی چون ضد ترامپ هست لا تیتر درشت چاپ میشه !
  • IR ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
    0 6
    دمتگرم.. دختر بسایر قوی و نترس
  • علیر ضا خواجه قمی IR ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
    1 1
    دختر پدر را قبول ندارد
  • IR ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    0 3
    خب پدر این آدم به ترامپ نزدیکه و میدونه که چه آدم های کثیفی هستن.