باشگاه پرسپولیس در خصوص پیشنهاد تیم قطری به بشار بیانیه‌ای مبنی بر شکایت از این تیم منتشر کرده است.

مهدی رسول‌پناه

به گزارش همشهری آنلاین خبر جدایی بشار رسن در ادامه حواشی اخیر این باشگاه موجب خشم هواداران پرسپولیس شده است و اعتراضات آنها در فضای مجازی و مقابل مجلس باعث شد تا در نهایت رسول پناه و باشگاه پرسپولیس در این خصوص بیانیه‌ای صادر کنند. 

رسول‌پناه در  این خصوص به  سایت باشگاه گفت:  بشار با پرسپولیس قرارداد معتبر دارد. به او علاقه داریم، همان‌طور که او هم پرسپولیس و هوادارانش را دوست دارد. باشگاه نیز به تعهدات قراردادی خود عمل کرده است.


با توجه به تاکید کادر فنی روی حفظ او و اینکه علاوه بر تلاش پرسپولیس برای کسب پنجمین قهرمانی ‌پیاپی در لیگ برتر، بازی بسیار مهم فینال لیگ قهرمانان را در پیش داریم، باشگاه با جدایی این بازیکن صددرصد مخالف است. بشار رسن بازیکن پرسپولیس است و بازیکن پرسپولیس می‌ماند.

همچنین باشگاه پرسپولیس در خصوص پیشنهاد تیم قطری به بشار بیانیه‌ای مبنی بر شکایت از این تیم منتشر کرده است.

 «توجه به وصول گزارش‌هایی مبنی بر مذاکره یک باشگاه قطری با بشار رسن، هافبک عراقی تیم، اعلام می‌داریم این بازیکن تحت قرارداد رسمی و معتبر با باشگاه پرسپولیس است و هرگونه مذاکره، اغوا یا توافق با او خلاف قوانین و مقررات فیفا و در تناقض آشکار با حقوق قانونی پرسپولیس است. بر این اساس باشگاه پرسپولیس این موضوع را از طریق مراجع انضباطی فیفا به طور جدی پیگیری کرده و به اطلاع فدراسیون فوتبال قطر نیز خواهد رساند.»

عصر امروز احتمالا بشار در باشگاه پرسپولیس حاضر می‌شود و مذاکراتی را با مسئولان این باشگاه خواهد داشت.

کد خبر 557345

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha