چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴
۰ نفر

کودک ۸ ساله زاهدانی پس از ۱۰ روز اسارت از چنگال آدم‌ربایان آزاد شد.

آدم ربایی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در تاریخ نهم مهرماه در پی ربایش پسر بچه‌ای هشت ساله در یکی از محلات شهرستان زاهدان بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان وارد عمل شدند.

سردار احمد طاهری افزود: در بررسی به عمل آمده و تحقیقات میدانی از شاهدان عینی، مشخص شد سرنشینان یک دستگاه پژو ۴۰۵ با پلاک مخدوش این کودک را که در حال بازی جلوی منزلشان بوده ربوده و به سرعت از محل متواری شده‌اند.

وی تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع، جهت حفظ جان این کودک، کارآگاهان پلیس آگاهی تلاشی گسترده را برای رهایی وی آغاز و در نتیجه تحقیقات تخصصی خود هویت آدم‌ربایان را شناسایی کردند و مشخص شد متهمان به دلیل اختلافات مالی با پدر کودک وی را گروگان گرفته‌اند.

سردار طاهری گفت: سرانجام در پی اقدامات گسترده  پلیس آدم‌ربایان عرصه را برخود تنگ دیده و پس از گذشت ۱۰ روز از آدم‌ربایی مجبور به آزادی این کودک در یکی از محلات حومه شهر زاهدان شدند. با آزادی این کودک تلاش پلیس برای دستگیری عاملان آدم‌ربایی ادامه داشت تا اینکه در نهایت با تلاش انجام شده مخفیگاه یکی از متهمان اصلی پرونده در یکی از محلات شهرستان زاهدان شناسایی و متهم طی یک عملیات ضربتی دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

کد خبر 557344

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیستان و بلوچستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha