سخنگوی وزارت بهداشت گفت: با فوت ۲۵۴ بیمار دیگر مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان بیماری کووید۱۹ در کشور به ۲۹ هزار و ۷۰ نفر رسید و ۳۰ استان همچنان در وضعیت قرمز یا هشدار کرونا هستند.

کرونا در ایران

به گزارش همشهری آنلاین، دکتر سیما لاری امروز سه‌شنبه ۲۲ مهر درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از این ویروس اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز (۲۲ مهر ۱۳۹۹) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۴ هزار و ۱۰۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و هزار و ۹۴۹ نفر بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵۰۸ هزار و ۳۸۹ نفر رسید.

لاری گفت: خوشبختانه تاکنون ۴۱۱ هزار و ۸۴۰ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین ۴۵۷۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون چهار میلیون و ۳۶۹ هزار و ۶۲۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت درباره استان‌های در وضعیت قرمز و هشدار هم گفت: استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز قرار دارند و  استانهای کردستان، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

کد خبر 557071

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha