مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
۰ نفر

یک سرمایه‌گذار چینی در نامه‌ای از عملکرد سریع پلیس ایران در دستگیری سارقان تلفن همراهش قدردانی کرد.

دزدي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  سردار سید محمود، میرفیضی،فرمانده انتظامی استان قم گفت: در پی سرقت تلفن همراه یک سرمایه گذار چینی از سوی ۲ موبایل قاپ، موضوع در دستور کار مأموران پاسگاه انتظامی سلفچگان استان قم قرار گرفت. او افزود: با تلاش رئیس و مأموران این پاسگاه در کمتر از ۵ ساعت سارقان شناسایی و حین فروش تلفن همراه مسروقه دستگیر شدند و تلفن همراه نیز به صاحبش تحویل داده شد.

وی افزود: این سرمایه‌گذار چینی طی نامه‌ای ضمن قدردانی عنوان کرده بود: از عملکرد پلیس ایران شگفت زده و اعتمادش نسبت به سرمایه گذاری بیشتر در ایران افزایش یافته است.

متن نامه این سرمایه گذار به این شرح است:

با نهایت احترام به فرماندهی محترم پاسگاه انتظامی سلفچگان جناب سروان مظفری

من یک فرد چینی هستم که در ایران سرمایه گذاری کرده‌ام. دو دستگاه تلفن همراه‌ام توسط ۲ نفر به سرقت رفت، در کشور چین تلفن همراه نماینده کامپیوتر و کیف پول است، بنابراین از بین رفتن تلفن‌های همراه به معنای از بین رفتن اطلاعات مهم است. همچنین ۲ عدد سیم کارت کشور چین نیز درون آن بود که برای دریافت مجدد آن‌ها باید به کشورم برمی گشتم که برای من خیلی نگران کننده بود. به طور غیر منتظره در طی ۵ ساعت گزارش این پرونده به کلانتری در آن روز، رئیس پاسگاه شخصاً پرونده را پیگیری کرد و تلفن همراه را از محلی که سارقان در آنجا بودند و قصد فروختن آن را داشتند، پیدا کرد.

از توانایی پلیس ایران خیلی شگفت زده شدم، تلفن همراه و تمام اطلاعات من توسط پلیس ایران پیدا شد، برای من خیلی حس خوبی بود، در اینجا از پلیس ایران و توانایی آن‌ها نهایت سپاسگزاری را دارم، همچنین اعتماد من نسبت به سرمایه گذاری بیشتر در ایران افزایش پیدا کرده است.

کد خبر 557002

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha