ماجرای جدایی مدافع محبوب سرخ‌ها در فضای مجازی هر روز ابعاد جدیدی به خود می‌گیرد.

شجاع خليل زاده

به گزارش همشهری آنلاین ماجرای اختلاف مالی شجاع خلیل زاده با باشگاه پرسپولیس و رسول پناه کم کم حوصله هواداران این تیم را هم سر می‌برد. مدافع محبوب سرخ‌ها معتقد است زمانی که قرارداد خود را طولانی مدت تمدید کرده تصور نمی‌کرده چنین تورمی در جامعه حاکم شود. تورمی که اگر قرار به حسابگری باشد حتی به تاخیر انداختن یک روزه تمدید قرارداد هم می‌تواند رقم را بالاتر ببرد. 

 شجاع پیش از سفر پرسپولیس به قطر چند باری به باشگاه مراجعه کرد و در محاصره خبرنگاران از جدایی احتمالی اش از پرسپولیس گفت. از اینکه با جدایی اش از این تیم چند میلیاردی عاید این تیم خواهد شد.  مدافع محبوب سرخها تنها یک روز بعد از رسیدن پرسپولیس به فینال آسیا دوباره ساز جدایی را کوک کرد تا شادی هوادران این تیم بابت صعود تحت تاثیر مصاحبه او قرار بگیرد.

این ماجرا در چند روز اخیر ادامه داشته و هر روز واکنش جدیدی از شجاع خلیل زاده در فضای مجازی می‌بینیم. از حذف کردن نام پرسپولیس در  صفحه شخصی‌اش گرفته تا اقدام اخیرش که از گروه بازیکنان پرسپولیس در فضای «لفت» داد. دیروز هم که اعلام شد وکیل او به سازمان لیگ مراجعه کرده تا برای فسخ قراردادش اقدام کند و تنها یک امضا تا جدایی‌ شجاع از پرسپولیس باقی مانده است.

مشخص نیست اگر مدیریت باشگاه قصد حفظ شجاع را دارد چرا یک بار به ضورت مستقیم با این مدافع مذاکره نمی‌کند تا او مجبور به چنین واکنش های مجازی‌ای نشود و به نوعی سوهان روح هواداران این تیم نشود.  در آن سوی داستان هم مدافع پرسپولیس که هیچ تردیدی در قابلیت های فنی او نیست با این جدایی تدریجی  باعث آزرده خاطر شدن هواداران این تیم خواهد شد. مشخص نیست رفتار اخیر شجاع برای تحت فشار قراردادن مدیران باشگاه است و یا او واقعا قصد جدایی از این باشگاه را دارد. اما رفتار او درست در مسیر عکس بازیکنی مانند مهدی ترابی است که برای جدایی از پرسپولیس یه توک پا تا باشگاه رفت و بعد به سرعت نور راهی سازمان لیگ شد تا قراردادش را تنها به خاطر چند میلیون یکطرفه فسخ کند و ۴۰۰ هزار دلار پرسپولیس را صاحب شود. نه به آن شوری شور و نه به این بی‌نمکی. مدافع سرخ‌ها برای پایان دادن به این ماجرای کشدار  یک زمان را برای مذاکره رودررو با مدیران این باشگاه اعلام کند و اگر توافق انجام شد که هیچ اگر هم نه که تصمیم ماندن و یا جدایی از جمع سرخ‌ها را یک بار برای همیشه اعلام کند و خلاص.

کد خبر 556950

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha