دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹
۰ نفر

مهاجم دو فصل قبل استقلال که عملکرد مناسبی در ترکیب این تیم نداشت به تیم هندی پیوست.

ايسما

به گزارش همشهری آنلاین اسماعیل گونکالوس مهاجم دو فصل قبل استقلال به تیم شنیان هند پیوست. ایسما بعد از امضای قرارداد با تیم هندی گفت:

 «عضویت در شنیان باشگاهی که نمایانگر شهری با فرهنگ غنی و فضای عالی است احساس بسیار خوبی دارد. گفت‌وگوهای من با سرمربی و مدیران تیم تاکنون بسیار خوب بوده است و من واقعاً به پروژه‌ای که وی برای ما در نظر گرفته است اعتقاد دارم. من برای تحقق آنچه تیم و مربیانم از من انتظار دارند بسیار سخت کار خواهم کرد؛ و امیدوارم با تعداد گل و پاس گل‌های زیاد به تیم جدیدم در پیروزی و دستیابی به اهدافمان کمک کنم. »

ایسما دو فصل قبل و در زمان شفر به استقلال آمد اما هرگز موفق نشد در این تیم نمایش قابل دفاعی از خود ارائه دهد و در پایان فصل هم در لیست خروج این تیم قرار گرفت. بعد از این جدایی یکی از دغدغه‌های استقلال پرداخت طلب باشگاه پاختاکور بود. باشگاه استقلال برای انتقال ایسما از پاختاکور باید ۱۳۰ هزار دلار بابت رضایتنامه پرداخت می‌کرد که همچنان این اتفاق نیفتاده است. مددی اخیرا اعلام کرده بود که در نامه ای به فیفا خواسته‌اند تا از محل در آمدها و مطالباتی که در AFC دارند این پول را به باشگاه ازبکستانی پرداخت کنند..

کد خبر 556648

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha