سرنوشت سه مدافع پرسپولیس بعد از ماجرای پیشنهاد جدی قطری‌ها به شجاع و ماجرای انتقال نادری به استقلال به شکل عجیبی به هم گره خورده است.

شجاع

به گزارش همشهری آنلاین از دیروز خبرهایی در مورد انتقال شجاع خلیل زاده به لیگ قطر منتشر شده است. برخی رسانه های قطری شجاع را در یک قدمی الریان قطر دانسته اند. مدافعی که در پرسپولیس به مبلغ پایین قرارداد خود معترض است و انتظار دارد با افزایش تورمی که اتفاق افتاده رقم قرارداد او برای این فصل و فصل آینده افزایش یابد. موضوعی که فعلا با مخالفت رسول پناه مواجه شده است. با این همه سرنوشت سه مدافع پرسپولیس بعد از ماجرای پیشنهاد جدی قطری‌ها به شجاع به شکل عجیبی به هم گره خورده است. 

محمد انصاری که دیروز اعلام شده بود باشگاه رسما به او اطلاع داده که جایی در برنامه های یحیی گل محمدی ندارد ممکن است تحت شرایط خاصی در این تیم ماندگار شود. درصورتی که شجاع خلیل‌زاده بر جدایی خود اصرار داشته باشد پرسپولیس در واقع مهم‌ترین عنصر خط دفاعی خود را از دست خواهد داد و در این پست حساس تنها کنعانی‌زادگان و سیدجلال حسینی را خواهد داشت  که توان بازی در طول فصل به شکل مداوم را نخواهد داشت. در این صورت احتمالا محمد انصاری که پیش از این در خط دفاع هم در ترکیب پرسپولیس قرار گرفته حفظ خواهد شد. جدایی احتمالی انصاری موجب اعتراض هواداران پرسپولیس در فضای مجازی شده است. انصاری به دلیل رد یکی دو پیشنهاد خارجی در زمان حضور برانکو ادر میان سرخها محبوبیت ویژه ای دارد و حالا هواداران این تیم جدایی او به دلیل مصدومیت را به دور از معرفت می‌دانند.

اما ماجرای پیشنهاد استقلال به محمد نادری و خشم هواداران پرسپولیس از این اتفاق  دوباره مدیران این باشگاه را به تکاپو انداخت تا این مدافع چپ جوان را هر طور شده در جمع سرخ‌ها نگه دارند.  پرسپولیس سمت چپ خط دفاعی سعید آقایی را دارد و البته علی شجاعی هم توانایی بازی در این پست را دارد اما یحیی از قرار معلوم روی شجاعی به عنوان وینگر جناح چپ حساب کرده است.  در صورتی که مدیران پرسپولیس با محمد نادری به توافق برسند و شجاع خلیل‌زاده هم حفظ شود محمد انصاری دوباره از لیست سرخ‌ها کنار گذاشته خواهد شد اما در صورت جدایی هر کدام از این دو بازیکن پرسپولیس چاره‌ای جز حفظ محمد انصاری نخواهد داشت. مدافعی که گفته می‌شود طی یکی دو ماه آینده شرایط حضور در ترکیب پرسپولیس را پیدا خواهد کرد. محمد انصاری اگر شرایط بازگشت زودهنگام به میادین را داشته باشد پرسپولیس در خط دفاع خود به این بازیکن در طول فصل نیاز پیدا خواهد کرد. جایی که مصدومیت و محرومیت شجاع، کنعانی و سیدجلال ممکن است دست یحیی را برای انتخاب زوج خط دفاعی خالی کند. 

کد خبر 556626

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha