هتل‌های کریستیانو رونالدو در کشور پرتغال، در آستانه ورشکستگی قرار گرفته که می‌تواند ضررهای بزرگی را برای فوق ستاره یوونتوس به همراه داشته باشد.

رونالدو

به گزارش همشهری آنلاین  کریستیانو رونالدو چند سال قبل همکاری‌اش در زمینه هتل‌داری را با گروه پستانا شروع کرده بود و رشد خوبی در این زمینه داشت. کریس پس از موفقیت در فونچال، شعبه‌های بعدی این هتلش را در شهرهای لیسبون، مادرید و نیویورک افتتاح کرد و تصمیم داشت تا در منچستر نیز به ارزش ۳۰ میلیون یورو یک هتل مجلل بسازد.
اما شیوع ویروس کرونا در جهان  همه چیز را بر هم زده است و نزدیکان این بازیکن از وضعیت بد اقتصادی در هتل‌های رونالدو خبر می‌دهند.

قرنطینه و وضع محدودیت‌های بر صنعت گردش‌گری پرتغال و جهان لطمه بزرگی وارد کرده و، سبب شده هتل فونچال که در میدان شهر مادیرا قرار دارد، اکثر خالی بماند و پولی از این مکان ها به حساب رونالدو واریز نشود. در حقیقت جزیره مادیرا که یک مکان توریستی در کشور پرتغال است، بیش از ۸۰ درصد بازدیدکنندگان خود را از دست داده و کسی حاضر نیست بخاطر تهدید های کرونا، به این جزیره کوچک اما زیبا سفر کنند.

گفته می‌شود اگر وضعیت به همین منوال ادامه پیدا کند، کریس تصمیم به بستن هتل‌ها می گیرد تا خودش را از ضرر میلیونی نجات دهد.

کد خبر 556339

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha