مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۰
۰ نفر

دعوای ۲ برادر به خاطر یک عکس خانوادگی با قتل یکی از آنها و زخمی ‌شدن دیگری پایان یافت.

قتل با چاقو

به ‌گزارش همشهری‌آنلاین، بامداد دیروز گزارش جنایتی به قاضی ساسان غلامی بازپرس جنایی تهران اعلام شد و او دستور تحقیقات در این خصوص را صادر کرد. 

بررسی‌ها نشان می‌داد که ۲ برادر با یکدیگر در ساختمانی نیمه‌کاره در جنوب تهران درگیر شده‌اند. دعوای این ۲ برادر با قتل یکی از آنها و زخمی شدن دیگری پایان یافته که مرد زخمی برای درمان به بیمارستان انتقال یافته بود. در ادامه تحقیقات مشخص شد که دعوا بر سر انتشار یک عکس خانوادگی در فیس‌بوک بوده است. 

ظاهرا عامل جنایت که در ساختمان نیمه‌کاره کار می‌کرده چند شب قبل عکسی از یک مهمانی خانوادگی در فیس‌بوک منتشر کرده و مقتول با دیدن عکس خانوادگی که همسرش هم در آن بوده، به‌شدت از دست برادرش عصبانی شده بود. 

او شب حادثه به محل کار برادرش که ساختمانی نیمه‌کاره بود رفت و بر سر همین مسئله با یکدیگر درگیر شدند. هردو چاقو داشتند که در درگیری به سمت هم هجوم برده و ضرباتی به یکدیگر زدند. در این حادثه مردی که از انتشار عکس همسرش در فضای مجازی خشمگین بود به قتل رسید و برادر دیگر در برابر اتهام قتل عمد قرار گرفت. 

وی هم‌اکنون در بیمارستان بستری است و پس از بهبودی برای انجام تحقیق بازداشت می‌شود و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران انتقال خواهد یافت.
 

کد خبر 556317

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha