علی کریمی واکنش تندی به صحبت های امروز رسول پناه در خصوص مشکل انتقال طلب برانکو داشت.

علي كريمي

به گزارش همشهری آنلاین  صبر علی کریمی کاپیتان سابق باشگاه پرسپولیس هم از تعلل مدیریت این باشگاه در پرداخت مطالبات برانکو به سر آمد. رسول پناه امروز در مصاحبه‌ای مدعی شد که بزرگترین مشکل فعلی پرسپولیس رساندن پول به دست برانکو ایوانکوویچ است.

 اما علی کریمی، اسطوره شماره هشت محبوب هواداران پرسپولیس در حمله به نوع مدیریت جاری در این باشگاه، مدعی شده اگر آنها پول را تامین کرده‌اند و تنها در پرداخت و رساندن به دست برانکو مشکل دارند، او قادر به انجام این کار خواهد بود.

کریمی با حمله به رسول پناه نوشت: «مگه شما نمی‌گید نمیشه پول جابجا کرد؟! اگه شما راست می‌گید پول برانکو رو به من بدید من براتون می رسونم دستش! مرد و حرفش!

کریمی در بخش دیگری از حمله به رسول پناه در پاسخ به این ادعای سرپرست پرسپولیس که مدعی شده این موضوع را طی نامه‌ای به فیفا اعلام کرده اند (تحریم بانکی و مشکل پرداخت)، گفت: نامه رو قاب کن و بذار تو اتاقت و بهش افتخار کن! شما اگه مدیر بودی به ترابی ۱۵۰ میلیون می دادی تا ۴۰۰ هزار دلار درآمدزایی می شد برای باشگاه!

پیشکسوت پرسپولیس اما در بخشی دیگر از انتقاداتش سرپرست تیم را خطاب قرار داده : آقای پیروانی که درباره همه چیز نظر میده چرا درباره ترابی چیزی به مدیر نگفت تا یه درآمد خوب گیر باشگاه بیاد؟

کریمی مقصر اتفاقات اخیر در باشگاه پرسپولیس را وزیر دانسته است.: گذر زمان همه چیز رو مشخص می کنه اما مقصر شما نیستید، اونیه که شماها رو انتخاب میکنه!

کد خبر 556252

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha