ترجمه کتاب‌های «والتر بنیامین» نوشته دیوید فریس و «امیلی دیکنسون» نوشته وندی مارتین از مجموعه «مقدمه کیمبریج» در انتشارات علمی و فرهنگی منتشر شد.

کتاب

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، «والتر بنیامین» با ترجمه زانیار ابراهیمی در ۲۶۳ صفحه و با قیمت ۳۰ هزار تومان و «امیلی دیکنسون» با ترجمه مریم سربندی‌فراهانی در ۲۳۶ صفحه و با قیمت ۳۹ هزار تومان توسط انتشارات علمی و فرهنگی منتشر شده است.  

در معرفی ناشر از این دو کتاب آمده است: دیوید فریس، نویسنده «والتر بینامین» در مقدمه کتاب ضمن اشاره بر گستردگی و تنوع حوزه‌های مورد مطالعه بنیامین تاکید کرده است که در این کتاب بیشتر بر متونی تمرکز کرده که تفکر انتقادی والتر بینامین را شکل داده است. کتاب ضمن بررسی برخی از مهم‌ترین نوشته‌های والتر بنیامین، در فصل اول و دوم زندگی و زمینه‌های اجتماعی را که در آن می‌زیسته نیز بررسی کرده است.

وندی مارتین، نویسنده کتاب «امیلی دیکنسون»، استاد ادبیات و مطالعات آمریکایی دانشگاه کلرمونت است و در توضیح کتاب و در مقدمه نوشته است: کتاب حاضر به زندگی، آثار، بسترهای اجتماعی و سیاسی دوران زندگی دیکنسون و نقد آثار او از نگاه منتقدان برجسته معاصر و منتقدان کنونی می‌پردازد.

این دو کتاب از مجموعه کتاب‌های «مقدمه کیمبریج» بر نام‌آوران ادبیات و اندیشه است. کتاب‌هایی که در انتشارات دانشگاه کمبریج برای دانشجویان ادبیات تالیف شده و تلاش دارد در هر مجلد به زبانی ساده و روان اندیشمندان، شاعران و نویسندگان را معرفی کند. پیش‌تر از همین مجموعه «فیتزجرالد»، «میشل فوکو»، «مارسل پروست»، «والت ویتمن»، «ساموئل بکت»، «جوزف کنراد»، «ویرجینیا ولف»، «چخوف»، «میشل فوکو» و «هرمان ملویل» روانه بازار شده است.

کد خبر 556171

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha