بازار سهام امروز شنبه ۱۹ مهرماه را در ساعات اولیه نزولی آغاز کرد اما شاخص کل هم‌وزن با روند افزایشی همراه بود. در میانه راه اما شاخص کل نیز با شاخص کل هم‌وزن هم مسیر شد و مثبت شد. هم‌اکنون شاخص کل با رشد یک هزار و ۱۴۳ واحد بر پله یک میلیون و ۵۴۱ هزار واحد ایستاد.

بورس هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل با یک هزار و ۱۴۳ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۵۴۱ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۳۳۱۹ واحد افزایش به رقم ۴۱۰ هزار و ۵۱۷ واحد رسید. معامله‌گران امروز یک میلیون و ۲۳۱ هزار معامله به ارزش ۷۸ میلیارد و ۱۴ میلیون ریال انجام داده‌اند.

فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین، معدنی و صنعتی گل گهر و سرمایه‌گذاری غدیر نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند. همچنین ایران خودرو و مخابرات ایران بیشترین تاثیر مثبت را بر روی این بازار داشتند.

فرابورس نیز با ۳۸ واحد کاهش رقم ۱۸ هزار و ۱۱۵ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار ۷۹۳ هزار و ۱۸۲ معامله انجام داده‌اند که ۳۱ میلیارد و ۴ میلیون ریال ارزش داشت.

سنگ آهن گهر زمین، پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی تندگویان، شرکت آهن و فولاد ارفع، فولاد هرمزگان جنوب و پتروشیمی مارون نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند. همچنین سهامی ذوب آهن اصفهان بیشترین تاثیر مثبت را بر این بازار داشت.

کد خبر 556163

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha