شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴
۰ نفر

استاندار کرمانشاه با اشاره به تعطیلی مدارس و آموزش مجازی دانش‌آموزان گفت: ۹ هزار دانش‌آموز استان برای استفاده از سامانه شاد تبلت ندارند که اداره کل آموزش و پرورش با همکاری معاونت استانداری باید اقدام لازم را برای تامین تبلت این دانش‌آموزان انجام دهد.

آموزش مجازی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا؛ هوشنگ بازوند افزود: تامین این تبلت‌ها از اعتبارات دولتی امکان‌پذیر نیست، اما یکی دو روش برای تامین آنها مطرح شده که لازم است مدیر کل آموزش و پرورش استان آن را پیگیری و تا آخر هفته جاری به نتیجه برساند.

او با اشاره به پیشنهاداتی که در این زمینه به معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی خود داده است، گفت: اگر این پیشنهادات عملیاتی شود حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد کمبود تبلت دانش‌آموزان جبران می‌شود.

مجید یزدان‌پناه، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه نیز از ستاد استانی کرونا در خواست کرد تا زمان تامین تبلت‌های موردنیاز، اجازه مراجعه حضوری معلم در روستاهای کم جمعیت را بدهد.

اعضای ستاد نیز مصوب کردند اداره کل آموزش و پرورش لیست روستاهای مورد نظر به‌همراه تعداد دانش‌آموزان آن را تهیه و به دانشگاه علوم‌پزشکی ارسال کند تا این دانشگاه پس از بررسی به نمایندگی از ستاد کرونا نظر خود را اعلام کند.

کد خبر 556132

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha