یکی از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد گفت: ساعت دقیق تدفین استاد شجریان اعلام نشده و در حال بررسی است.

محمدرضا شجریان

به گزارش همشهری آنلاین، مسعود ریاضی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن عرض تسلیت فوت استاد محمدرضا شجریان در خصوص جزئیات تدفین آن مرحوم در توس اظهار کرد: جلسه شورای تامین استان تا دقایقی پیش در حال برگزاری بود و مسئولان مربوطه در این رابطه در حال تصمیم گیری هستند. تا جایی که بنده اطلاع دارم، ساعت دقیق تدفین استاد شجریان اعلام قطعی نشده و در حال بررسی است.

وی با اشاره به نگرانی‌هایی که در خصوص کرونا و تراکم جمعیت در مراسم تدفین وجود دارد، بیان کرد: من شخصا نگران تراکم جمعیت در توس هستم؛ به خصوص به دلیل تجربه ناخوشایندی که در مراسم دفن شهید سلیمانی وجود داشت و حوادث دلخراشی برای هموطنان اتفاق افتاد. به سهم خود از مردم عزیز خواهش می‌کنم که اگر در مراسم تدفین استاد شجریان حضور پیدا می‌کنند، پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و با خود اطفال و افراد سالمند را نیاورند تا اتفاق بدی رخ ندهد.

این عضو شورای اسلامی شهر مشهد خاطرنشان کرد: شرایط آرامگاه فردوسی این‌طور است که انتهای یک بلوار است و نگران شرایط ترافیکی و ازدحام جمعیت هستم. الحمدالله علاقه‌مندان به هنر، موسیقی و آواز این سرزمین انسان‌های فرهیخته‌ای هستند و امیدوارم که مسائل را رعایت کنند تا اتفاق بدی رخ ندهد.

کد خبر 555814

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha