لیراز چرخی که در سریال ضد ایرانی «تهران» نقش مامور موساد را بازی کرده بود، مدعی شد دومین آلبوم موسیقی خود «زن» را با همکاری افرادی از داخل ایران تهیه و تولید کرده است.

ليراز چرخي بازيگر و خواننده اسرائيلي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گاردین، این بازیگر و خواننده ۴۲ ساله ایرانی-اسرائیلی ادعا کرد با استفاده از نرم‌افزارهای پیام‌رسان چون تلگرام و تامین هزینه از طریق کشورهای بریتانیا و ترکیه موفق شده است ترانه‌ها و آهنگ‌های «زن» را با همراهی و همکاری چند نفر از داخل ایران تولید و این آلبوم را به بازار عرضه کند.

چرخی درباره این همکاری و شیوه آن گفت: «از نظر فنی کاری بسیار سخت اما از نظر احساسی و عاطفی بسیار سخت‌تر بود. چون فکر می‌کردم کسانی که با من همکاری می‌کنند، ممکن است به خطر بیفتند و دستگیر شوند.» بسیاری از کسانی که در ماه‌های گذشته سریال اسرائیلی «تهران» را دیده‌اند، با چهره چرخی آشنا هستند. او در این سریال ضدایرانی نقش مامور موساد (سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی) را بازی می‌کرد.

خانواده این بازیگر و خواننده یهودی‌تبار پیش از انقلاب از ایران به سرزمین‌های اشغالی فلسطین مهاجرت کرد. چرخی پیش‌تر «ناز» را به بازار داده بود که چندان دیده و شنیده نشد. شاید دلیل همکاری او با ایرانی‌ها را بتوان تلاش برای دیده شدن بیشتر آلبوم دوم بین ایرانی‌ها و داخل مرزهای ایران دانست. «زن» قرار است ۱۳ نوامبر به بازار بیاید و این روزها ویدئوی یکی از آهنگ‌های آن به نام «اینجا» منتشر شده است.

لیراز چرخی در نمایی از سریال ضد ایرانی «تهران»

چرخی مدعی شده قصد دارد با برخی از کسانی که از ایران با او در تولید آلبوم موسیقی همکاری کرده‌اند، در اروپا دیدار کند. این در حالی است که به گفته این خواننده اسرائیلی، برخی ایرانی‌ها ابتدا قول همکاری داده و سپس پای خود را از ماجرا بیرون کشیده‌اند. او ادعا کرده آهنگسازی، تنظیم و سرودن شعر و ترانه آهنگ‌های «زن» از داخل ایران انجام شده است.

کد خبر 555650

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار موسیقی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha