بازار سهام امروز دوشنبه ۱۴ مهرماه را نزولی آغاز کرد و به پایان رساند. شاخص کل با افت ۳۲ هزار و ۸۲۶ واحد وارد کانال ۱.۴ میلیون واحد شده و در نهایت در محدوده یک میلیون و ۴۹۰ هزار واحد متوقف شد.

بورس

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل با ۳۲ هزار و ۸۲۶ واحد افت رقم یک میلیون و ۴۹۰ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۱۹۳۶ واحد افت به رقم ۳۹۶ هزار و ۷۶۸ واحد رسید. معامله‌گران امروز یک میلیون و ۱۲۲ هزار معامله به ارزش ۷۵ میلیارد و ۷۵۸ میلیون ریال انجام داده‌اند.

فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، معدنی و صنعتی گل گهر، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین، پالایش نفت بندرعباس و سرمایه‌گذاری غدیر نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

فرابورس نیز با ۱۸۶ واحد کاهش رقم ۱۷ هزار و ۶۴۷ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۶۰۰ هزار و ۶۲۰ معامله انجام داده‌اند که ۳۹ میلیارد و ۹۲۶ میلیون ریال ارزش داشت.

پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی تندگویان، پتروشیمی مارون، پتروشیمی زاگرس و سرمایه‌گذاری صبا تامین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند. همچنین بیمه پاسارگاد و سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات بیشترین تاثیر مثبت را بر این بازار داشتند.

کد خبر 554855

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha