سکانسی از بازی زنده‌یاد زری خوشکام در نقش عزت‌الدوله همسر امیرکبیر در سریال «سلطان صاحبقران» ساخته زنده‌یاد علی حاتمی بازنشر شد.

زری خوشکام

به گزارش همشهری آنلاین، ‌در سریال «سلطان صاحبقران» در سال ۱۳۵۴ ناصر ملک‌مطیعی، در نقش امیرکبیر و زری خوشکام، در نقش عزت‌الدوله، خواهر ناصرالدین‌شاه و همسر امیرکبیر ایفای نقش کردند.

زری خوشکام (زهرا حاتمی)، بازیگر سینما و تلویزیون، روز گذشته در سن ۷۷ سالگی چشم از جهان فرو بست. این هنرمند متولد سال ۱۳۲۶، بیشتر فعالیت‌هایش در دهه ۵۰ خورشیدی بود ‌و در سال‌های اخیر در فیلم‌هایی همچون «شعله ور»، «طلاخون»، «در دنیای تو ساعت چند است» و «سیمای زنی در دوردست» بازی کرده بود.

او در سریال‌های «هزاردستان» و «سلطان صاحبقران» به کارگردانی همسرش علی حاتمی نیز بازی داشت. مراسم خاکسپاری امروز ۲۹ اردیبهشت راس ساعت ۱۱ صبح در قطعه هنرمندان برگزار می‌شود و احتمالا زهرا خوشکام (مادر لیلا حاتمی) در کنار همسرش علی حاتمی به خاک سپرده شود.

کد خبر 852725

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • پ IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    2 1
    خانم زری خوشکام بعد از ازدواج با زنده یاد علی حاتمی کاملاً دگرگون شد و به بانویی محترم وفادار پایبند به خانواده تبدیل شد این نشانه این بود که ایشون روح پاکی داشتند بعد از ازدواج به تعهدات زندگی زناشویی پایدار موندن کاش جوانان معرفت و تعهد رو از چنین بزرگانی بیاموزند روحش قرین رحمت الهی