رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران خواستار اعمال محدودیت‌های دو هفته‌ای در تهران شد.

خداكرمي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، ناهید خداکرمی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در صحن شورای شهر تهران با اشاره به اتخاذ محدودیت‌های کرونایی در تهران، گفت: روز گذشته محدودیت یک هفته‌ای از سوی استانداری برای تهران صادر شد اما این سوال مطرح است که آیا با تعطیلی یک هفته‌ای می‌توان اپیدمی را کنترل کرد؛ که جواب آن خیر است.

وی با بیان اینکه با چند اپیدمیولوژیست صحبت کردم و آنها معتقدند که تعطیلات یک هفته‌ای فقط فراز و فرود در سیر اپیدمی ایجاد می‌کند، گفت: اگر نتوانیم این محدودیت‌ها را درست کنترل کنیم، بعد از آن باز هم شاهد اوج بیماری خواهیم بود. باید به مسئولان گفت که اگر نمی‌توانند کار و تصمیم بهتری داشته باشید، همان اپیدمی گله‌ای را دنبال کنید.

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران با بیان اینکه وضعیت تهران قرمز است و ۱۳۶ تهرانی روز گذشته از این بیماری فوت کردند، ادامه داد: برای مهار شیوع کرونا لازم بود که به جای یک هفته، دو هفته تهران تعطیل شود.

خداکرمی با بیان اینکه این در حالی است که اگر مسافرت‌ها محدود نشود مجددا شاهد حرکت ویروس به سمت نقاط پاک کشور خواهیم بود، افزود: درست است که احیای اقتصادی مهم است اما جان مردم مهمتر است.

کد خبر 554476
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 6
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بنفشه IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
    8 1
    رکورد دردناک کرنا در شهر ما نیست همه چیز اول برای پایتخت نشین هاست بابا این استانهای از مرزی غرب کشور راهم دریابید اگر کرنایی هم هست باید برای همه باشد توزیع برابر برای همه