مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲
۰ نفر

اینستاگرام شاید برای برخی درآمدزا بوده اما برای برخی دیگر هزینه‌های زیادی ایجاد کرده است.

جت اختصاصی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مادرشیپ، روز به روز اعتماد به تصاویر پرزرق و برق منتشرشده در شبکه‌های مجازی به ویژه اینستاگرام کمتر می‌شود. پیش از این اخباری منتشر شده بود که لبخندها و روابط به ظاهرا پرشور و حرارت همگی مصنوعی و غیرواقعی هستند. این بار اما آگهی اجاره منزلی در لس‌آنجلس آمریکا خبرساز شد. این خانه اتاقی دارد که به شکل جت‌های شخصی طراحی شده است.

اینفلوئنسرهای اینستاگرام با اجاره این اتاق می‌توانند وانمود کنند در حال سفر با جت اختصاصی خود هستند و عکس و فیلم بگیرند. اجاره این اتاق برای هر ساعت ۶۴ دلار است و با توجه به شرایط شیوع کرونا حداکثر ۶ نفر بدون محدودیت سن می‌توانند همزمان از آن استفاده کنند.

انتشار این خبر در توئیتر موجب ناراحتی کاربران آمریکایی این شبکه شد تا آنجا که کامنت‌های انزجار زیادی برای افراد مشهور اینستاگرام که در این اتاق عکس داشتند منتشر شد. البته این پروژه و موارد مشابه آن در برابر قابلیت‌های دیپ‌فیک بسیار بی‌اهمیت جلوه می‌کند.

دیپ‌فیک یا جعل عمیق، قابلیتی است که به تصاویر افراد جان می‌بخشد و ویدئوی جعلی تولید می‌کند. اخیرا ویدوی وطن‌پرستانه ایران من با همین روش با کمک عکس‌های تاریخی منتشر شد.

کد خبر 554475
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار چهره‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha