عضو ناظر مجلس در شورای ساماندهی سیاسی و اداری کشور گفت: در صورتی می توان انتقال پایتخت را به نتیجه رساند که به خوبی مطالعه و کارشناسیهای لازم انجام شود اما با توجه به شرایط موجود، انتقال پایتخت به عمر مجلس یازدهم قد نمی دهد.

فاطمه مقصودی

به گزارش همشهریآنلاین به نقل از خانه ملت، فاطمه مقصودی در خصوص موضوع انتقال پایتخت گفت: تحقق این امر ضمن تمرکز زدایی موجب تسهیل در امور جاری می شود اما ساز و کار  انتقال پایتخت باید مشخص باشد. 

عضو ناظر مجلس در شورای ساماندهی سیاسی و اداری کشور ادامه داد: همه موافق انتقال پایتخت سیاسی،اداری،اقتصادی و فرهنگی هستیم اما قبل از اقدام، نیاز به مطالعات دارد. به همین دلیل نمی توان به صورت فوری تصمیمی را اتخاذ و شتاب زده به عمل کنیم.

عضو کمیسیون شوراها مجلس یازدهم بیان کرد: اگر انتقال پایتخت از تهران به مکانی دیگر در گذشته انجام نشده، دلیل آن عدم همت لازم در این زمینه است. 

وی تاکید کرد: در صورتی می توان  انتقال پایتخت را به نتیجه رساند که به خوبی مطالعه و کارشناسی انجام شود و در بلند مدت می توان انتظار  اتفاقات مثبتی را داشت و گمان نمی کنم حتی انتقال پایتخت به عمر مجلس یازدهم قد دهد.

مقصودی خاطرنشان کرد: موضوع انتقال پایتخت سیاسی و اداری تاکنون به صورت جدی در مجلس یازدهم و کمیسیون امورداخلی کشور مطرح نشده اما احتمال ورود این کمیسیون به طرح انتقال پایتخت وجود دارد اما هنوز جدی نشده است.

کد خبر 554381

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مجلس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha