مرد جوانی که همسرش را به قتل رسانده و فرار کرده بود، وقتی خود را در دام پلیس دید، با خوردن اسید خودکشی کرد.

دستگيري

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایران، سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: رسیدگی به  این قتل از هفته گذشته با کشف جسد زنی ۳۹ ساله در یکی از محله‌های خیابان فرودگاه زنجان آغاز شد.

بعد از اینکه مشخص شد این زن به دست شوهرش خفه شده است، ردیابی‌ها برای دستگیری مرد جوان آغاز شد و کارآگاهان دریافتند قاتل در یک مغازه مخفی شده است اما وقتی برای دستگیری او راهی محل شدند، متهم که پلیس را در یک‌قدمی خود می‌دید، با خوردن اسید اقدام به خودکشی کرد.

با این حال، مأموران با دستگیری قاتل بلافاصله پس از اطلاع از خوردن اسید وی را برای درمان به بیمارستان منتقل کردند که با اقدامات بموقع پزشکان از مرگ حتمی نجات یافت و هم‌اکنون تحت درمان و مراقبت است و حال عمومی وی رضایتبخش اعلام شده است.

سرهنگ رحمتی با تأکید بر اینکه متهم به قتل همسرش اعتراف کرده است، سن قاتل و مقتول را ۳۹‌سال اعلام و اظهار کرد: پلیس در تحقیقات خود پی برد که این زوج جوان همواره خشونت کلامی و مشاجره لفظی با یکدیگر داشتند  و این موضوع  همیشه به سمت خشونت فیزیکی کشیده که این بار به قتل همسر بر اثر خفگی منجر شده است.‌

کد خبر 554351

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha