مجموع نظرات: ۳
شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹
۰ نفر

رئیس پلیس پایتخت از مردم خواست هرگونه رعایت نکردن پروتکل‌ها و مقررات بهداشتی مربوط به کووید-۱۹ از سوی صنوف را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

سردار حسین رحیمی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت درباره نظارت پلیس بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی واحدهای صنفی و اماکن گفت: از زمان شیوع کرونا  (کووید-۱۹) در کشور تاکنون نیروی انتظامی جزو نهادهایی است که بیشترین همکاری را با ستادملی و استانی مقابله با کرونا داشته است و اتفاقا وظایف ما نیز بسیار گسترده و متنوع بود. به طوری که از برخورد با احتکار و سودجویی و... گرفته تا رفتارهای مجرمانه در فضای مجازی و نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی در فضاها و اماکن عمومی را در برگرفته است.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف پلیس نظارت و  کنترل مقررات بهداشتی از سوی واحدهای صنفی و اماکن است، گفت: در همین راستا نیز ماموران پلیس اماکن با هماهنگی و همراهی تیم‌های وزارت بهداشت و ... اقدام به بازدید از صنوف کرده و با تخلفات بر حسب دستور قضایی برخورد می‌کنند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تاکید کرد: سلامت مردم همچون امنیت مردم در اولویت پلیس قرار دارد و پلیس در کنار کادردرمان و ... در خط اول تامین سلامت مردم قرار دارد.

رحیمی در پاسخ به این پرسش که با توجه به عدم استفاده متصدیان برخی از واحدهای صنفی از ماسک و رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی در برخی اماکن اظهارکرد: اگر مردم با چنین مواردی که نشان دهنده نقص پروتکل‌های بهداشتی در اماکن و صنوف بود، مواجه شدند حتما از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ موضوع را اطلاع دهند. کما اینکه تاکنون در موارد متعددی هم بوده که مردم عرضه قلیان و ... را به پلیس اطلاع داده و ماموران پلیس اماکن نیز بلافاصله در محل حاضر شده‌اند.

کد خبر 554225

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha