مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از نفوذ سامانه بارشی جدید طی فردا یکشنبه ۱۳ مهرماه و تقویت بارش‌ها در برخی مناطق کشور خبر داد.

باران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، صادق ضیاییان گفت: بر اساس تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز بارش پراکنده در مناطق شمالی استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، دامنه‌های البرز و سواحل دریای خزر ادامه دارد.

وی ادامه داد: فردا با نفوذ سامانه بارشی از شمال غرب کشور ضمن تقویت بارش‌ها در سواحل دریای خزر و شمال غرب، گستره بارش به غرب، ارتفاعات زاگرس مرکزی و برخی مناطق مرکزی کشور نیز کشیده می‌شود.

ضیاییان با اشاره به اینکه طی روز دوشنبه بارش در شمال غرب، دامنه‌های البرز و سواحل دریای خزر ادامه دارد، گفت: طی روز سه‌شنبه برای شمال غرب و سواحل دریای خزر بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه سامانه بارشی به تدریج طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه از شمال شرق کشور خارج می‌شود، اظهار کرد: از فردا تا آخر هفته کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور حدود ۵ تا ۱۰ درجه سانتیگراد رخ می‌دهد.

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا نیمه ابری در بعضی ساعات افزایش باد، در بعد از ظهر ابری و در اواخر وقت بارش باران با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد و روز دوشنبه نیز نیمه ابری تا ابری، گاهی همراه با افزایش باد و رگبار باران با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 554154

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha