فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره علت ارسال اشتباه پیامک‌های حجاب به شهروندان توضیحاتی داد.

رانندگی زنان - پیامک حجاب

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مدتی است پلیس راهنمایی و رانندگی قانونی تصویب کرده و خودروهایی را که رانندگان یا سرنشینان زن در آنها حجاب خود را رعایت نمی‌کنند، جریمه می‌کند، برای آنها پیامک هشدار می‌فرستد و آنها را به اداره پلیس فرا می‌خواند و مالک خودرو پس از ارسال پیامک باید به واحد مربوطه مراجعه کند و از آنان تعهد گرفته می‌شود تا بار دیگر این کار تکرار نشود.

اما این روزها شاهد هستیم که این پیامک برای برخی از افراد به صورت اشتباه ارسال می‌شود و شهروندان نیز نسبت به این موضوع اعتراض دارند. در همین راستا سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه میزان خطای ارسال این پیامک‌ها به مالکان وسایل نقلیه چقدر است و پلیس برای رفع این مشکل چه برنامه‌ای دارد، اظهار کرد: ممکن است حدود یک درصد از این پیام‌ها اشتباه ارسال شود.

سردار رحیمی با بیان اینکه ممکن است به هنگام نوشتن پلاک یا پانچ و تایپ‌کردن توسط همکاران ما اشتباهی صورت گیرد، افزود: ما در بررسی‌ها اظهارات خود مراجعه‌کنندگان را ملاک رسیدگی قرار می‌دهیم. اگر فردی که به پلیس امنیت اخلاقی مراجعه می‌کند و گله یا سوالی دارد، ما مبنا را بر صحت گفتار مراجعه‌کننده می‌گذاریم.

سردار رحیمی با بیان اینکه پس از اعتراض، به افراد برگه‌ای را تحویل می‌دهیم و مبنای کار اظهارات فرد معترض است، گفت: ما نمی‌توانیم به خاطر تعداد کمی اشتباه، کار را تعطیل کنیم. امنیت جامعه، جزئی از وظایف پلیس است و باید در این راستا تلاش کنیم و اگر ایرادی وجود داشت، آن را برطرف کنیم.

او تاکید کرد: در حال حاضر میزان این نوع خطاها را کم کرده‌ایم و به زیر یک درصد رسیده و در حال برطرف کردن کامل موضوع هستیم.

سردار رحیمی با بیان اینکه قطعا این خطا بر طرف می‌شود، گفت: به شهروندان قول می‌دهیم که همین مقدار کمتر از یک درصد خطا هم برطرف شود.

کد خبر 554111

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 13
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
    25 1
    وقت و انرژی که از افراد به خاطر این پیامک های اشتباه، گرفته می شود، اصلا اهمیت ندارد!!! در ضمن گناه هر کس به گردن او است. راننده چرا باید تاوان سرنشین را پس دهد. مردم می خواهند یک لقمه نان حلال در بیاورند آن هم با مشکل....
  • من IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
    29 3
    حالا هیچ مشکلی نداریم از دست بیکاری یقه ی بی حجاب را چسبیدیم