بعد از ۱۹ روز جستجو هنور نشانی از معین شریفی، کوهنورد گمشده در جنگل کردکوی یافت نشده و پدر این جوان کردکویی معتقد است پسرش کوهنوردی توانمند بوده و در این جنگل نیست.

امداد و جستجو

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهر، ۲۵ شهریور بود که گم شدن معین شریفی جوان ۳۶ ساله کردکویی به نیروی انتظامی و هلال‌احمر گزارش شد. این جوان کوهنورد برای پیاده‌روی به مناطق بالادست پارک جنگلی کردکوی در استان گلستان رفت و از آن زمان مفقود شد. بعد از ۱۹ روز جستجو هنوز رد و نشانه‌ای از وی به دست نیامده است. روز گذشته (جمعه ۱۱ مهر) جستجویی گسترده برای یافتن جوان انجام شد که نتیجه نداشت.

فرماندار کردکوی در این خصوص گفت: روز گذشته (جمعه ۱۱ مهر) با بیش از ۷۰ کوهنورد داوطلب از دو نقطه از منطقه درازنو به سمت پایین و از پارک جنگلی به سمت بالا جستجو شد و بعد از ساعت‌ها پیاده‌روی و جستجو، هیچ رد و نشانه‌ای حاصل نشد. روزهای گذشته کوهنوردان، هلال احمر و همه نیروها از غرب تا سرکلاته و از شرق تا بالاجاده را جستجو کردند و نشانی از فرد گمشده نیافتند.

ابراهیم قدمنان افزود: پدر این جوان کردکویی معتقد است پسرش کوهنوردی توانمند بوده و در این جنگل نیست. احتمال‌های قضایی و انتظامی در دست بررسی است و در این مدت از تمام توان نیروهای امدادی و کوهنوردان و سگ‌های تجسس و هلی‌شات و تجهیزات فنی برای یافتن او استفاده شده است.

کد خبر 554084
منبع: مهر

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha