پاسخ آزمایش کرونای مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا و همسرش برای چهارمین بار پیاپی منفی درآمد تا او بدون نگرانی از ابتلا به کووید-۱۹ سفر اروپایی خود را ادامه دهد.

مايك پمپئو در سفر اروپايي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ای‌پی، پمپئو که روز گذشته در ایتالیا حضور داشت و با مقام‌های ارشد واتیکان در رم هم دیدار کرد، ۲۰ دقیقه پیش از نشستن هواپیمایش در فرودگاه شهر دوبرووینک در کروواسی آزمایش کرونا داد. این آزمایش روز جمعه پس از انتشار گسترده خبر ابتلای دانلد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا و همسرش ملانیا به ویروس کرونا انجام و مشخص شد پمپئو و همسرش به ویروس آلوده نشده‌اند.

این برای چهارمین بار در دو هفته اخیر است که وزیر امور خارجه ایالات متحده آزمایش کرونا داده و پاسخ هر چهار آزمایش هم منفی بوده است. او امروز جمعه در ادامه تور اروپایی خود از ایتالیا به کروواسی رفت. از آنجا که پمپئو روز گذشته در واتیکان حضور داشت و با مقام‌های ارشد کلیسای کاتولیک دیدار کرد، مثبت بودن آزمایش او می‌توانست زنگ خطر را برای پاپ فرانسیس هم به صدا درآورد.

رهبر کاتولیک‌های جهان پیش‌تر گفته بود در دوران رقابت‌های انتخاباتی چهره‌های سیاسی را به حضور نمی‌پذیرد تا شائبه سوء استفاده این افراد از دیدار با پاپ برای گرفتن رای از مردم از بین برود. وزیر امور خارجه در واتیکان با کاردینال پیترو پارولین، از دیپلمات‌های ارشد نزدیک به پاپ فرانسیس و اسقف اعظم پل گالاگر، وزیر امور خارجه واتیکان دیدار و از روابط گرم کلیسای کاتولیک با چین به شدت گلایه کرد.

کد خبر 553939

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
    6 1
    از سعودی ها به خاطر عملیات انتحاری باید ترسید حالا از آمریکایی ها به خاطر کرونا.