مددی دیروز اعلام کرد که قرار است سرمربی استقلال به زودی انتخاب شود و حالا خبر رسیده که گزینه مد نظر آبی ها تا یکشنبه معرفی خواهد شد.

استقلال

به گزارش همشهری آنلاین دیروز احمد مددی به عنوان سرپرست باشگاه استقلال تا زمان تعیین مدیرعامل انتخاب شد. اما مهم ترین دغدغه این روزهای هواداران استقلال انتخاب سرمربی این تیم برای فصل آینده است. مددی دیروز اعلام کرد که قرار است سرمربی استقلال به زودی انتخاب شود و حالا خبر رسیده که گزینه مد نظر آبی ها تا یکشنبه معرفی خواهد شد.

امیر قلعه نویی، فرهاد مجیدی و الکس نوری سه گزینه مد نظر باشگاه استقلال هستند. هرچند دیروز مدیرعامل گل گهر  اعلام کرد که قلعه نویی با این باشگاه قرارداد دارد و حتی سرمربی گل گهر هم به تعهدش به باشگاه سیرجانی اشاره کرد اما سرمربی سابق استقلال در صورت منتفی شدن الکس نوری گزینه جدی هیات مدیره این باشگاه است.  موافقات حضور قلعه نویی در استقلال معتقدند با توجه به حاشیه های به وجود آمده در این باشگاه، تنها گزینه ایرانی که توانایی برخورد با این حواشی را دارد امیر  قلعه نویی است. یکی دو عضو هیات مدیره استقلال از انتخاب قلعه نویی حمایت کرده اند.

اگر مذاکرات باشگاه استقلال ظرف ۴۸ ساعت اینده با الکس نوری به نتیجه نرسد، از میان امیر قلعه نویی و فرهاد مجیدی سرمربی استقلال انتخاب خواهد شد. هرچند گفته می شود مجیدی برای بازگشت به نیمکت این تیم با تردیدهایی مواجه شده است و شروطی را برای نشستن دوباره روی نیمکت استقلال در نظر گرفته است که بیشتر مربوط به شرایط آماده سازی تیم و حفظ بازیکنان موثر این تیم است.

باید دید هیات مدیره استقلال و احمد مددی بعد از گذشت این دو روز کدام گزینه را در نهایت به عنوان سرمربی فصل بعد استقلال معرفی خواهند کرد. 

کد خبر 553913

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha