معاون هماهنگ‌کننده سپاه گفت: مدعیان کودتای خزنده یک سری آدم های نق زن هستند و در حقیقت سپاه از روز اول یک مدیریت مردمی داشته و روابط باز بین فرماندهان و بدنه برقرار بوده، همیشه بچه‌ها انتقادات‌شان را می‌کردند، الان هم می‌کنند و بحث‌ها اقناعی پیش می‌رود.

محمدرضا نقدی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرگزاری دانشجو، معاون هماهنگ‌کننده سپاه در برنامه «بدون توقف» که هشتم مهرماه از شبکه سه سیما پخش شد، با اشاره به اینکه اگر دولت‌ها با سپاه و بسیج همراه می‌شدند می‌توانستیم یک حرکت انقلاب اقتصادی را پایه‌ریزی کرده و در اقتصاد به استقلال و خودکفایی برسیم، گفت: ما راهکارهای ساده‌ای داریم برای اینکه از وابستگی ارزی درآئیم و به سرعت در مواد غذایی خودکفا شویم، وابستگی به فروش نفت را کاهش داده و امکاناتی که در داخل کشور لازم داریم تأمین کنیم.

نقدی در پاسخ به این سؤال که «صحبت‌هایی در خصوص برخی از فرماندهان جنگ نقل شده که فقط به اسم، فرمانده بودند» اظهار کرد: در دوره اول سپاه یک سری افراد ترسو فکر کردند در سپاه حلوا پخش می‌کنند آمدند که شهرت کسب کنند، نفوذ پیدا کنند و تا جنگ آغاز شد شروع کردند به مخالفت و الان هم رفتند خارج از کشور برای خودشان دار و دسته راه انداختند، اینها آدم‌های بزدلی بودند که حتی در یک صحنه عملیات حاضر نشدند، نقل قول‌های این افراد که قابل استناد نیست، هیچ‌کدام در دل جنگ نبودند و حتی پای‌شان به جبهه نرسید و از همان اول شروع کردن به انتقاد.

زلزله می‌آید می‌گویند سپاه موشک زده؛ ۵هزار موشک هم بخورد زلزله نمی‌آید | اگر فساد مال حزب اللهی‌ها بود باید به حشدالشعبی پناهنده شوند اما...

وی همچنین در پاسخ به این مطلب که «نقل قولی هم از آقای منتظری مبنی بر وجود کودتای خزنده در سپاه وجود دارد که یک سری از افراد لندکروز سوار بودند و یک سری از افراد رفتند در دل جنگ، همچنین استناد می‌کنم به فایل صوتی که از جلسه پائیز سال ۶۳ منتشر شده» گفت: کدام فرماندهان لندکروز سوار بودند؟ این‌ها حرف‌های یک سری آدم نق‌زن است، سپاه از روز اول یک مدیریت مردمی داشته و روابط باز بین فرماندهان و بدنه برقرار بوده، همیشه بچه‌ها انتقادات‌شان را می‌کردند، الان هم می‌کنند و بحث‌ها اقناعی پیش می‌رود.

وقتی می‌خواستند در جنگ عملیات کنند مثل سایر نیروهای مسلح دنیا نبود که فرمانده به جمع‌بندی برسد و اعلام کند، در تمام این جلسات فرماندهان رده‌های پایین‌تر شرکت و با هم بحث می‌کردند، همین‌طور نمی‌پذیرفتند حتی قهر و آشتی می‌شد.

این فرمانده سپاه در خصوص اینکه ظاهرا برخی معترض به فرماندهی آقای رضایی بودند، یادآور شد: انتقاد به فرمانده همیشه وارد است، شما نگاه کنید در کدام ارتش دنیا اصلا انتقاد می‌شود، وقتی فرمانده با نیروهایش جلسه گذاشته و اجازه می‌دهد تا انتقاد کنند و ایراد بگیرند این نشان می‌دهد چقدر فضا باز است، در کدام ارتش دنیا اجازه می‌دهند کسی جلوی فرمانده‌اش بایستد و انتقاد کند، بحث و جدل کند، بعد هم سرجای خودش باشد و حتی به برخی سِمت هم بدهند.

کد خبر 553804

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha