پنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳
۰ نفر

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از کشته شدن مردی میانسال به دست پدرش در شهر کوزران خبر داد و گفت: این فرد اعتیاد شدید فرزندش و آزار و اذیت‌های او را دلیل قتل عنوان کرد.

قتل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ محمدرضا آمویی اظهار داشت: پس از گزارش یک مورد تیراندازی منجر به قتل در یکی از روستاهای بخش کوزران از توابع شهرستان کرمانشاه، ماموران پلیس در محل حاضر شدند. با حضور پلیس، در تحقیقات ابتدایی مشخص شد مرد میانسال ۴۹ ساله‌ای با پدر خود درگیر و سپس به ضرب گلوله اسلحه جان خود را از دست داده است. ماموران در گام بعدی سراغ پدر قاتل رفتند و وی پس از آنکه خود را تسلیم پلیس کرد، انگیزه‌اش را از این کار اعتیاد شدید فرزند و تقاضاهای مکرر وی برای دریافت پول برای تهیه مواد اعلام کرد.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه یادآور شد: این فرد در ادامه اظهارات خود عنوان کرد که روز حادثه نیز پسرش برای دریافت پول به در منزلش مراجعه و اقدام به سنگ‌پرانی و ایجاد مزاحمت برای دیگر اهالی کرده بود و او هم برای فراری دادن پسر معتادش اقدام به شلیک تیر با اسلحه پران کرده که منجر به مرگ وی شده است. در این راستا پرونده‌ای تشکیل شده و تحقیات تکمیلی ادامه دارد.

کد خبر 553774

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha