بازار سهام امروز چهارشنبه ۹ مهرماه را صعودی آغاز کرد و شاخص کل با ۹ هزار و ۱۶۸ واحد رشد وارد کانال ۱.۵ میلیون واحد شد اما در کمتر از یک ساعت تغییر مسیر داد و فاز نزولی آغاز کرد و با افت حدود ۲ هزار ۲۳۸ واحد کاهش مجدد وارد کانال ۱.۴ میلیون واحد شد. هم‌اکنون شاخص کل با ۳ هزار و ۶۰۹ واحد مثبت در محدوده یک میلیون و ۴۹۶ هزار واحد قرار دارد.

بورس هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۰:۵۵ شاخص کل با ۳ هزار و ۶۰۹ واحد رشد رقم یک میلیون و ۴۹۶ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۹۷۳ واحد منفی به رقم ۳۹۷ هزار و ۴۲۲ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت ۶۲۵ هزار و ۵۵۹ معامله به ارزش ۵۲ میلیارد و ۳۰۴ میلیون ریال انجام داده‌اند.

پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت بندرعباس و مخابرات ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

همچنین معدنی و صنعتی گل گهر، فولاد مبارکه اصفهان، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین و ملی صنایع مس ایران بیشترین تاثیر مثبت را بر روی این بازار داشت.

فرابورس نیز با ۱۹۷ واحد افزایش رقم ۱۷ هزار و ۶۵۱ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۲۹۷ هزار و ۹۹۳ معامله انجام داده‌اند که ۱۷ میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریال ارزش داشت.

پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی مارون، پتروشیمی زاگرس، سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات و فولاد هرمزگان جنوب نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند. همچنین سرمایه‌گذاری صبا تامین و هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه بیشترین تاثیر منفی را بر این بازار داشتند.

کد خبر 553481

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بورس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 15
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • کردعلی IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
    28 4
    آقا داخل بورس تخم مرق هم میدن. ؟ تو روخدا جواب بدید.
    • IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
      19 1
      نه فقط استرس داریم اون به همه میرسه نگران نباشید قیمتی هم نداره ارزون میدن همه مشتری بشن
    • جفرزاده IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
      13 1
      آیا تو بورس تخم مرغم میدن؟ آره. تخم مرغاتِ توی یه سبد میذارن برات میفرسن.
  • نادر IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
    33 5
    سلام ، دولت داره کسری بودجه رو از بورس درمیاره ، شاخص تا یک میلیون پایین میاد و همون جا در جا میزنه ، پولا رفته خودتون رو گول نزنید
  • ادم IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
    32 6
    بسه دیگه اینقدر بورس بورس کردید مردم بد بخت کردید ول کنید دیگه