«ما مادرت را کتک زدیم». این دروغ بچگانه از زبان پسر همسایه کافی بود تا جنایتی هولناک در یکی از محله‌های شمال شهر مشهد رقم بخورد. در این ماجرا پسر جوانی با ضربه کلنگ، مردی ۳۰ساله را به قتل رساند و متواری شد.

قتل

به ‌گزارش همشهری آنلاین، صبح دیروز به قاضی کاظم میرزایی، کشیک جنایی مشهد خبر رسید جوانی ۳۰ساله که از ۲‌روز پیش به‌دلیل جراحت شدید در یکی از بیمارستان‌های مشهد بستری بود، جانش را از دست داده است. دلیل مرگ مرد جوان اصابت ضربه هولناک کلنگ بود و پزشکان هرچه تلاش کردند، نتوانستند او را از مرگ نجات دهند.

با حضور قاضی جنایی در بیمارستان معلوم شد که مرد ۳۰ساله در جریان یک درگیری در محله‌ای در منطقه کلاهدوز مجروح شده بود و عامل این جنایت یکی از همسایه‌هایشان است. مادر مقتول گفت: شب حادثه وقتی به خانه برگشتم، ماشین را داخل کوچه پارک کردم. همان موقع یکی از همسایه‌ها آمد و گفت که نباید اینجا پارک کنم. به او گفتم که اینجا نه‌تنها جلوی در خانه کسی نیست، بلکه مشاع است و هر کسی می‌تواند ماشینش را پارک کند اما او دست‌بردار نبود. سر همین مسئله با هم مشاجره کردیم و به خانه رفتم و ماجرا را به بچه‌هایم گفتم.

زن ادامه داد: آن شب پسرم آمده بود که به ما سر بزند. او متاهل بود و ۲‌ فرزند داشت که گاهی بچه‌هایش را نزد من می‌آورد. پسرم وقتی ماجرا را شنید، مقابل خانه همسایه‌ رفت. کمی بعد متوجه شدیم آنها درگیر شده‌اند و یکی از پسرهای همسایه ناگهان با کلنگ ضربه‌ای به پسرم زد و فرار کرد. او غرق در خون روی زمین افتاد و او را به بیمارستان بردیم که درنهایت جانش را از دست داد.

در ادامه تیم تحقیق راهی خانه همسایه شدند اما اثری از عامل جنایت نبود. پدرش در تحقیقات گفت: آن شب وقتی با زن همسایه‌ سر جای پارک مشاجره کردیم، پسرش (مقتول) مقابل خانه ما آمد. همان موقع پسر کوچکم که کمی مشکل ذهنی هم دارد، به دروغ به او گفت که ما مادرت را کتک زدیم. پسر جوان عصبانی شد و از ساختمان نیمه‌کاره مجاور که کارگران در آنجا مشغول کار بودند، بیلی برداشت و فریاد زد که به چه حقی مادرش را کتک زده‌ایم. در همین هنگام پسر دیگرم که در خانه بود، او را دید و دوید و کلنگی برداشت و ضربه‌ای به او زد. پسر جوان نقش زمین شدم و پسرم با دیدن این صحنه پا به فرار گذاشت. حالا هم نمی‌دانیم که او کجا رفته و از مخفیگاهش خبر نداریم. 

با اظهارات این مرد و مشخص شدن راز این جنایت، قاضی میرزایی دستور بازداشت قاتل فراری را صادر کرد و تحقیقات برای دستگیری او ادامه دارد.

کد خبر 553370

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha