بررسی فایل‌های فروش در هفته نخست پاییز نشان می‌دهد، بیشتر فایل‌های پیشنهادی را واحدهای دارای نقص که یا فاقد پارکینگ هستند یا آسانسور پر کرده‌اند.

مسكن هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اقتصادنیوز، بررسی فایل‌های پیشنهادی فروش نشان می‌دهد بیشتر آپارتمان‌هایی که در هفته نخست مهرماه برای فروش گذاشته شده‌اند، اغلب واحدهایی هستند که فاقد پارکینگ‌ بوده و یا در طبقات بالای آپارتمان‌هایی قرار دارند که فاقد آسانسور هستند.

همچنین آپارتمان‌های مرغوبی که برای فروش گذاشته شده‌اند بسیار بالاتر از نرخ میانگین منطقه پیشنهاد شده‌اند. به گفته یکی از مشاوران املاک پس از آرامش شهریورماه در بازار مسکن در روزهای نخست مهرماه با افزایش نرخ سکه و ارز دوباره این بازار دچار تلاطم شد.

مجید صالحی یکی از مشاوران املاک جنوب تهران با اشاره به این که فصل بهار معمولا بدترین فصل برای خرید و فروش ملک محسوب می‌شود، می‌گوید؛ «در فصل بهار معمولا فروشندگان و خریداران منتظر رشد قیمت در سال جدید هستنند و فایل‌های فروش کاهش پیدا می‌کند اما پاییز امسال هم بوی بهار می‌دهد  و فروشندگان به دلیل نوسانات بازار ارز از فروش پشیمان شده و یا نرخ‌هایی را مطرح می‌کنند که بسیار با قیمت واقعی بازار متفاوت است.»

محله

متراژ(مترمربع)

سن بنا (سال)

قیمت کل (تومان)

ستارخان حبیب الهی

۸۱

۱۵

۲ میلیارد و ۲۵ میلیون

ستارخان بهبودی

۸۰

۱۸

۲ میلیارد و۳۲۰ میلیون

ستارخان، کاشان پور

۷۶

نوساز

۲ میلیارد و ۸۱۲ میلیون

ستارخان، جهانی نسب

۷۵

۷

۳ میلیارد و ۷۵ میلیون

شادمان

۹۵

۳۰

یک میلیارد و ۹۰۰میلیون

ستارخان، رحیمی اصل

۷۵

۲۵

۲ میلیارد و ۲۵۰میلیون

ستارخان، رو به روی برق آلستوم

۹۱

۲۵

۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون

ستارخان، برادران توکلی

۸۴

۳۰

یک میلیارد و ۷۰۰میلیون

نمازی

۷۵

۲۴

یک میلیارد و ۸۷۵ میلیون

خسرو جنوبی

۸۵

۴

۲ میلیارد و ۴۵۰ میلیون

کد خبر 553266

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha