فرماندار کردکوی گفت: آخر هفته جستجوی همه‌جانبه دیگری با حضور نیروهای امدادگر و کوهنورد شهرستان و استان گلستان در سطح جنگل‌های کردکوی برای پیدا کردن معین شریفی، جوان گمشده انجام می‌شود.

جستجو

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، ابراهیم قدمنان اظهار کرد: این جوان ۳۶ ساله کردکویی بعدازظهر سه‌شنبه ۲۵ شهریور برای پیاده‌روی به مناطق بالادست پارک جنگلی کردکوی در استان گلستان رفت. او طی تماسی که ساعت ۱۸ با شاگرد مغازه‌اش داشت، گفته بود نیم‌ساعت تا ۴۰ دقیقه دیگر به مغازه برمی‌گردد. بعد گذشت این زمان او به مغازه مراجعه نکرد و همزمان گوشی‌اش هم خاموش شد. بعد از آنکه جوان به مغازه و خانه برنگشت، خانواده نگران با رفتن به جنگل متوجه پارک خودرو کنار جاده شدند.

فرماندار کردکوی بیان کرد: از زمان اعلام مفقود شدن این جوان تاکنون به‌صورت مداوم طی ۱۳ روز گروه‌های کوهنوردی و امدادگران جمعیت هلال‌احمر شهرستان را برای یافتن او بسیج کردیم که متأسفانه اثری از او به دست نیامد و جستجوها بی‌نتیجه ماند. در این مدت که تعداد نیروها گاهی به ۱۰۰ نفر هم می‌رسید، مسیر هتل جهان‌نما تا روستای درازنو به شعاع ۲۰۰ متر در دو طرف جاده و در بعضی نقاط تا شعاع بیشتر حتی در داخل دره‌ها با شیب بسیار تند با استفاده از طناب جستجو شد.

قدمنان با اشاره به جلسه روز گذشته شورای تامین شهرستان در این باره گفت: در این جلسه تصمیم گرفته شد بار دیگر با همه امکانات و تجهیزات و به‌کارگیری نیروهای امدادگر و کوهنورد شهرستان و استان عملیات جستجو برای یافتن این جوان در سطح جنگل‌های کردکوی انجام شود. سناریوهای دیگر از طریق نیروهای انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی در دست پیگیری است.

کد خبر 553163
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار گلستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha