مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹
۰ نفر

مدیر کل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: با توجه به وقوع سه مورد زمین‌لرزه در اهرم تیم‌ها و نیروهای امدادی و عملیاتی شهرستان‌های تنگستان و دشتستان در حالت آماده‌باش قرار دارند.

زلزله

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، جهانگیر دهقانی افزود: بر اساس گزارش تیم‌های ارزیاب این زمین‌لرزه‌ها بیشتر مناطق کوهستانی را تحت تأثیر قرار داده و هیچ‌کدام خسارت جانی و مالی نداشته‌اند. بزرگ‌ترین زمین‌لرزه ۴.۲ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۲:۵۳:۳۷ بامداد امروز در موقعیت ۲۸.۹۰ شمالی و ۵۱.۳۷ شرقی در عمق پنج کیلومتری زمین ثبت‌شده است. مرکز این زمین‌لرزه حد فاصل ۹ کیلومتری شهر اهرم، ۱۰ کیلومتری شهر کلمه و ۲۷ کیلومتری خورموج از توابع استان بوشهر گزارش شده‌ است.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: این زمین‌لرزه با توجه به لرزش زیاد موجب ریزش کوه در جاده اهرم - فراشبند شده بود که همان لحظه پاکسازی از سوی نیروهای راهداری انجام شد. همچنین پیش‌تر زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۲.۹ درجه ریشتر ساعت ۲:۵ بامداد دوشنبه ۷ مهر شهر دلوار از توابع شهرستان تنگستان را لرزانده بود. پس از آن پس‌لرزه ۳.۸ درجه ریشتری هم ساعت ۱۱:۴۱:۴۸ بار دیگر شهر اهرم را لرزاند.

کد خبر 553114

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha