جوانی که به دنبال یک رقابت عشقی ۲ پسر نوجوان را به طرز هولناکی به قتل رسانده و اجسادشان را دفن کرده بود، به دار مجازات آویخته شد. 

عدنان و مهران

به گزارش همشهری آنلاین، دیروز برای خانواده مهران و عدنان، ۲نوجوان ۱۵ساله گنبدی که ۳سال پیش قربانی جنایتی هولناک شده بودند، روز مهمی بود. آنها از وقتی جگرگوشه‌هایشان بی‌رحمانه به قتل رسیده بودند، لحظه‌شماری می‌کردند که زمان اجرای حکم برسد تا شاید قصاص قاتل بچه‌هایشان، مرحمی باشد بر زخم‌هایی که دیده بودند.

از چند روز قبل که اعلام شده بود قرار است حکم قصاص قاتل سحرگاه دوشنبه(دیروز) اجرا شود، برخی از بزرگان و ریش‌سفیدان برای پادرمیانی و گرفتن رضایت راهی خانه پدر عدنان و پدر مهران شده بودند، اما چیزی جز جواب منفی نشنیده بودند چراکه به گفته پدر عدنان: «در این ۳ سال هیچ‌کس نفهمید که ما چه زجری کشیده‌ایم. عدنان پسر کوچکم بود و مهران تنها پسر خانواده‌اش. در همه این سال‌ها کسی سراغی از ما نگرفت. برای همین وقتی حرف رضایت را پیش کشیدند، جواب منفی دادم.  

اگر پسرم در یک تصادف یا به خاطر اشتباه کشته شده بود، حتما رضایت می‌دادم. اما کاری که قاتل با این بچه‌ها کرد، آنقدر بی‌رحمانه بود که حتی مردمی که ما را می‌شناختند خواسته‌شان اجرای حکم بود تا درس عبرتی شود برای دیگران.» 

  • جنایت هولناک 

جنایتی که پدر عدنان از آن می‌گوید، مرداد سال ۹۶ رقم خورد. آن روز عدنان و مهران، ۲ دوست نوجوان که هر دو محصل بودند، به طرز عجیبی ناپدید شدند و  ۶ روز بعد اجسادشان در اطراف یکی از روستاها پیدا شد. اجساد در یک گودال دفن شده بودند اما بارش باران و کنار رفتن خاک باعث شده بود که بخشی از بدن آنها از دل زمین بیرون زده و این راز را فاش کند. 

طولی نکشید که عامل این جنایت هولناک شناسایی و دستگیر شد. او جوانی ۲۱ ساله به نام عارف بود. وی اعتراف کرد: من و عدنان بر سر دخترعمه‌ام اختلاف داشتیم و قهر بودیم. چون من عاشق دخترعمه‌ام بودم و شنیده بودم که عدنان هم به او علاقه دارد.

روز حادثه به بهانه آشتی، سراغ عدنان رفتم. دوستش مهران نیز همراه او بود. هردوی آنها را سوار ماشینم کردم و بعد از تفریح به سمت روستایی حوالی گنبد تغییر مسیر دادم. آنجا یک ساختمان نیمه‌کاره بود که ۲ نفر از دوستانم نگهبانش بودند و از قبل به آنها گفته بودم که می‌خواهم فردی را به اینجا بیاورم و ادب کنم.

وقتی رسیدیم، عدنان را از ماشین بیرون کشیدم. با ضربات چاقو وی را به قتل رساندم و مهران (دوست عدنان) با دیدن این صحنه از ماشین پیاده شد و فرار کرد اما چون شاهد جنایت بود، با دوستانم دنبالش دویدیم و او را هم که گریه و التماس می‌کرد، با ضربات چاقو از پا درآوردم.

پس از اعترافات عارف، دوستان او نیز دستگیر شدند و هر سه پای میز محاکمه قرار گرفتند. عارف به قصاص و همدستانش به حبس محکوم شدند که این حکم پس از گذشت ۳ سال و با تایید دیوان عالی کشور سحرگاه دیروز در محوطه زندان شهرستان گنبد اجرا شد.

پدر عدنان می‌گوید: از قبل همسر و پسرم و همچنین مادر و خواهر مهران اصرار داشتند که آنها حکم را اجرا کنند. دیروز وقتی قاتل را برای اجرای حکم آوردند، ساکت بود. حتی از ما نخواست که او را حلال کنیم. فقط مدعی شد که قاتل نیست. پس از آن بود که همسر و پسرم به همراه مادر و خواهر مهران به سمت چهارپایه رفتند و در نهایت حکم قصاص قاتل جگرگوشه‌هایمان اجرا شد.

کد خبر 553062

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    13 0
    این ریش سقیدها باید قبل ازجنایت بچه هاشون باشرف وشخصیت بار بیارن تا این اتفاقات نیافته