مردی که ۱۹ روز پیش با دیدن ابلاغیه دادگاه و درخواست طلاق همسرش روی او اسید پاشیده و فرار کرده بود، بالاخره دستگیر شد.

اسیدپاشی

به گزارش همشهری آنلاین، این اسیدپاشی صبح هجدهم شهریورماه حوالی خیابان پیروزی تهران رخ داد. آن روز زنی ۳۳ساله که لیسانس حقوق داشت از خانه‌اش خارج شد تا به محل کارش برود اما هنوز مسافت زیادی طی نکرده بود که ناگهان مردی جوان از پشت ماشین‌ها بیرون پرید و به روی وی اسید پاشید.

زن با کمک مردم و اورژانس به بیمارستان انتقال یافت و در تحقیق از وی مشخص شد که عامل اسیدپاشی کسی نیست جز شوهر او.

زن جوان که اسید صورت، دست و بدنش را سوزانده بود روی تخت بیمارستان به مأموران گفت: شوهرم در دام اعتیاد گرفتار شده بود و با من بدرفتاری می‌کرد. به همین دلیل راهی دادگاه خانواده شدم و درخواست طلاق دادم.

همسرم وقتی متوجه این مساله شد، شروع کرد به فحاشی و تهدید تا اینکه بالاخره تهدیدهایش را عملی کرد و با اسیدپاشی از من انتقام گرفت.

کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران با دستور قاضی احسان زمانی، بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی، تحقیقات برای یافتن شوهر اسیدپاش را آغاز کردند و او را که در یک آشپزخانه حوالی ازگل به‌عنوان آشپز مشغول به‌کار شده بود، عصر یکشنبه ششم مهرماه بازداشت کردند.

این مرد دیروز برای تحقیق به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد و در بازجویی‌ها به اسیدپاشی با انگیزه انتقام‌جویی اقرار کرد. 

کد خبر 553056

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 13
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Nabood gar IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    37 4
    بابا اعدامش کنید که درس عبرت بشه این جور ادما رو باید اعدام کرد فقط یا قصاص چهار لیتر اسید بریزید روش ولش کنید بهش خوش بگذره اخه چرا اینکار رو میکنید با مردم