پرسپولیس موفق شد در مرحله یک هشتم نهایی با ارائه یک بازی حساب شده السد قطر را شکست دهد و راهی دور بعد شود.

پرسپوليس

به گزارش همشهری آنلاین، در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس به مصاف یکی از مدعیان اصلی کسب این جام یعنی السد قطر رفت.

نیمه اول این دیدار دو تیم بازی محتاطانه ای را به نمایش گذاشتند هرچند این السد قطر بود که بیشتر صاحب توپ و میدان بود.

با آغاز نیمه دوم هر چه السد بیشتر حمله می کرد این پرسپولیس بود که به گل نزدیک تر می شد و اگر بدشانسی سرخ ها نبود روی دو ضدحمله برق آسا حداقل یکی از دو ضربه عیسی آل کثیر به جای برخورد به تیرک، وارد دروازه تیم قطری می شد.

در اواخر نیمه دوم پرسپولیس به دلیل فشار بالای مسابقات کمی خسته به نظر می رسد که یحیی تلاش کرد با ۳ تعویض همزمان و آوردن عالیشاه، کامیابی نیا و عبدی تا حدودی شرایط را به نفع شاگردانش برگرداند.   تعویض هایی که در نهایت جواب داد و تنها چند دقیقه بعد روی ارسال کرنر امید عالیشاه، عیسی آل کثیر  با ضربه ای سری زیبا دروازه السد را در دقیقه ۸۸ باز کرد. در ادامه داور بازی روی یک درگیری با دادن کارت زرد دوم سیامک نعمتی را اخراج کرد تا شرایط در چند دقیقه پایانی بازی برای پرسپولیس سخت شود. در نهایت داور این دیدار در دقیقه ۹۶ در سوت خود دمید تا یحیی و شاگردانش راهی دور بعدی رقابت‌ها شوند.

داور: کوهیونگ جین(کره جنوبی)

کمک ها: یون کوانگ یئول و پارک سان جون(هر دو از کره جنوبی)

اخطار: وحید امیری(۶۴) و میلاد سرلک(۸۱) و عیسی آل کثیر(۸۸) از پرسپولیس و بغداد بونجاح(۹۰) از السد

اخراج: سیامک نعمتی(۹۰) از پرسپولیس

گل: عیسی آل کثیر(۸۸) برای پرسپولیس

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، شجاع خلیل زاده، محمد حسین کنعانی زادگان، سیامک نعمتی، سعیدآقایی، احمد نوراللهی، میلاد سرلک(۸۴- کمال کامیابی نیا) وحید امیری، احسان پهلوان(۸۴- مهدی عبدی) بشار رسن(۸۴- امید عالیشاه) و عیسی آل کثیر(۳+۹۰ سید جلال حسینی)

یحیی گل محمدی

ترکیب السد: سعد الشیب، سانتی کازورلا، بوعالم خوخی، عبدالکریم حسن، طارق سلمان، محمد واد(۶۶- حسن الهیدوس) اکرم عفیف، نام تائه هی(۲+۹۰- رودریگ تاباتا) بغداد بونجاح، پدرو میگل و گلیرمه

سرمربی: ژاوی هرناندز

کد خبر 552726

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha