نوبتدهی اینترنتی در مرکز تعویض پلاک خرم‌آباد آغاز شد و خدمات تعویض پلاک و نقل و انتقال در مراکز تعویض پلاک با نوبت قبلی انجام می‌شود.

پلاک

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، به منظور ارتقای کیفیت خدمات به شهروندان و جلوگیری از ازدحام در مراکز تعویض پلاک، سیستم نوبت‌دهی آنلاین اینترنتی در مرکز تعویض پلاک مرکز استان لرستان اجرا می‌شود. افرادی که قصد مراجعه به مرکز تعویض پلاک دارند می‌توانند با مراجعه به سایت راهور ۱۲۰ و یا Nobatdehi.epolice.ir پس از ثبت نام و افتتاح حساب کاربری برای دریافت نوبت درخواست خود را ثبت کنند.

متقاضیان دریافت خدمات از مرکز تعویض پلاک، پس از تکمیل مراحل ثبت نام پیامکی که حاوی کد رهگیری و زمان حضور در مرکز است به تلفن همراه فرد متقاضی ارسال می‌شود که  در زمان مقرر باید به مرکز تعویض پلاک مراجعه کنند. همچنین خدمات تعویض پلاک و نقل و انتقالات مرکز تعویض پلاک با نوبت اینترنتی قبلی از هشتم مهرماه در مرکز استان لرستان انجام می‌شود در همین راستا از شهروندان تقاضا می‌شود به هیچ عنوان به صورت حضوری مراجعه نکنند چرا که از ورود افرادی که نوبت اینترنتی دریافت نکرده‌اند جلوگیری می‌شود.

مراجعه کنندگانی که به دلیل نقص مدارک از مرکز خارج می‌شوند در صورت مراجعه مجدد در همان روز خدمات مورد نیاز به آنها ارائه می‌شود اما در صورتی که با یک ساعت تاخیر در زمان مقرر و یا به روز دیگر موکول کنند دریافت دوباره نوبت اینترنتی مجدد الزامی است. با راه‌اندازی سیستم نوبت‌دهی اینترنتی مراجعه مردم به مراکز مدیریت شده و آنها می‌توانند از روزهای قبل ساعت ورود خودرو را به مراکز تعیین کرده و خدمات مورد نظر خود را دریافت کنند.

کد خبر 552296

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha