رقابت‌های سرعت موتورسواری آزاد آذربایجان شرقی در پیست یادگار امام تبریز و در همه کلاس‌ها برگزار شد.

رقابت موتورسواران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، دومین دوره رقابت‌های سرعت موتورسواری آزاد استان به مناسبت هفته دفاع مقدس، با شرکت ۸۰ موتورسوار در ۷ کلاس، دیشب ۴ مهر در پیست یادگار امام تبریز برگزار شد. در این دوره ۸۰ موتورسوار در ۷ کلاس ۱۲۵ آقایان و بانوان، مینی جی‌پی، کلاس ۶۰۰، هزار، آزاد و فوق‌سنگین شرکت کردند و هر کدام در کلاس‌های مربوط به خود به رقابت پرداختند.

سیامک امیرخیزی، رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی آذربایجان شرقی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس هدف از برگزاری این رقابت‌ها را تقویت و ارتقای کیفیت و معرفی کامل این رشته به صورت آکادمیک دانست و ادامه داد: برگزاری چنین برنامه‌هایی می‌تواند ورزشکاران را برای حضور در مسابقات کشوری و بین‌المللی آماده‌تر کند.

وی درباره اهمیت برگزاری رقابت سرعت در همه کلاس‌های موتورسواری گفت: در این دوره برای سومین بار مسابقه کلاس ۱۲۵ سی‌سی برگزار شد و این در حالی است که حدود ۳ ماه از تشکیل و فعالیت این کمیته سپری می‌شود و با توجه به اینکه به عنوان کلاس پایه موتورسواری محسوب می‌شود، سعی داریم با جذب جوانان و استعدادهای برتر و برگزاری مداوم این دوره‌ها، قهرمانانی را برای معرفی به تیم ملی پرورش دهیم.

در پایان این دور از رقابت‌ها، وحید رامین‌راد، یونس عقیلی، علی عقیلی، عباس فرجی، مهدی قلیزاده و خانم عقیلی عناوین قهرمانی مربوط به کلاس‌های خود را کسب کردند.

کد خبر 552262

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha