استقلال امشب در حالی باید به مصاف پاختاکور برود که نقطه قوت این تیم ازبکستانی پاشنه آشیل آبی‌ها محسوب می‌شود.

شهر خودرو پاختاکور

به گزارش همشهری آنلاین استقلال در حالی باید امروز در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف پاختاکور برود که این تیم در فاز هجومی خود  تیم بسیار خطرناک و زهرداری است. در واقع برخلاف آنچه که بسیاری تقابل استقلال با این تیم به جای الهلال را از  روی خوش‌شانسی آبی‌ها می‌دانند اما نقطه قوت این تیم ازبکستنانی می‌تواند برای آبیها دردسرساز باشد.  خط حمله پاختاکور متشکل از دو بازیکن ۱۹۰سانتی از صربستان و سوییس، متناسب با سبک بازی  تیم های ازبکستانی است.  دراگان سران مهاجم صربستانی در ۵۲بازی اخیر برای تیم ازبک موفق به ثبت رکورد فوق العاده ۴۹ گل شده است که امید اول گلزنی این تیم هم محسوب می شود. زوج  سران در خط حمله هم مهاجم اران دردیوک  مهاجم سابق لورکزون آلمان است  که سابقه پوشیدن پراهن تیم ملی سوییسرا هم در کارنامه دارد. 

 با توجه به ضعف خط دفاعی استقلال روی توپ های هوایی مدافعان استقلال و حسینی باید برنامه ویژه‌ای برای مهار این دو بازیکن بلند قامت و سرزن داشته باشند.

اما یک خط عقب‌تر از این دو مهاجم ستاره تیم پاختاکور حضور دارد. مارشاپیوف که چند باری بحث حضورش در استقلال مطرح شده بود  در میانه میدان همراه با ایگور سرگیف دو بازیکن خلاق پاختاکو محسوب می‌شوند تا به نوعی بازی فانتزی را به تیم فیزیکی ازبک تزریق کرده باشند. 

پاختاکور به جز ۴ بازیکن یاد شده از زوج خط دفاعی باتجربه‌ای هم بهره می برد. ایگور کریمتس با 35 بازی ملی  و انزور اسماعیلف با 104 بازی ملی دو مدافع ملی پوش این تیم هستند. باید دید مجید نامجو مطلق در دیدار چه برنامه ای برا از کار انداختن خط هافبک خلاق پاختاکو و البته مهاجمان سرزن  این تیم در بازی امروز خواهد داشت. 

کد خبر 552241

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha