محمود صادقی نماینده سابق مجلس، امیرآبادی فراهانی عضو هیات رئیسه مجلس یازدهم و سید نظام الدین موسوی نماینده تهران در توییتر درباره ماجرای واکسن آنفلوآنزا با یکدیگر بحث کردند.

واكسن كرونا

به گزارش همشهری آنلاین، محمود صادقی  در حساب کاربری‌اش در توییتر نوشت: «یکی از خبرنگاران پرسید چرا درباره‌ اتفاقات جاری در مجلس یازدهم اظهارنظر نمی‌کنی؟ گفتم: راستش وقتی به این مجلس با آن قهر مردم از انتخابات فکر می‌کنم یاد این سخنرانی امام می‌افتم: «...این مجلس چه ارتباطی به ملت ایران دارد. ملت ایران به اینها رأی ندادند..»  

امیرآبادی فراهانی نماینده مجلس، در پاسخ نوشت: «سلام نمی تونی اظهار نظر کنی چون خودت در دوره دهم همه چیز گرفتی؟!!»

سپس محمود صادقی در یک پست توییتری نوشت: «اختصاص اولین محموله واکسن آنفلوآنزا به مجلس فقط نشانگر توخالی بودن شعارهای نمایندگان مجلس یازدهم نیست؛ بلکه نشانه‌ای از فاصله‌ی نهادینه‌شده‌ حاکمیت از مردم است. محموله‌ی قرص‌های فاوپیراویر را هم محرمانه از چین وارد وارد کردند و عمده‌اش را صرف درمان مقامات و از ما بهتران کردند.»

پس از این توییت صادقی ، احمد امیرآبادی فراهانی در جواب صادقی نوشت: «شما که دوره قبل بودی میدانی مجلس ۸۰۰۰ کارمند و بازنشسته داره حدود ۲۰۰نفر صعب العلاج و نیازمند واکسن، داروخانه مجلس مثل همه داروخانه ها طبق روال هرسال درخواست داده و این واکسن برای نماینده ها نیست ضمنا مجلس واکسن ها را برگردانده درحالی که نمایندگان دوره قبل اکثرا استفاده می کردند.»

جدل توییتری محمود صادقی با سید نظام الدین موسوی

همچنین پیش از این نظام الدین موسوی نماینده مجلس، در یک توییت کنایه آمیز و در پاسخ به توییت محمود صادقی درباره اختصاص واکسن آنفلوآنزا به نمایندگان مجلس نوشته بود: «بنده به عمرم واکسن آنفلوآنزا نزده ام، قرص فاوپیراویر را هم حقیقتاً نمیدانم چه مصرفی دارد. ظاهراً این موارد در مجلس قبل روال بوده و لذا از آقای محمود صادقی به عنوان صاحب تجربه خواهش میکنم لیستی از واکسن و قرصهایی که در مجلس قبل مصرف می کرده اند اعلام کنند تا در مجلس جدید ممنوع شود.»    

محمود صادقی نیز در واکنش به توییت سید نظام الدین موسوی نماینده تهران درباره واکسن آنفلوآنزا نوشت: «لطفاً از ایشان «سیدنظام الدین موسوی»  بپرسید چگونه در دولت قبل بدون آزمون و با وجود کبر سن، بورسیه دانشگاه تربیت مدرس به او ارزانی شد!»

سپس نوبت به نماینده تهران رسید که پاسخ توییت صادقی را بدهد. موسوی خطاب به نماینده پیشین تهران چنین نوشت:

«من با مصاحبه گروه در دانشگاه تهران پذیرفته شدم و در تربیت مدرس بصورت قانونی جایابی شدم. اما دقیقا بخاطر چنین روزی عطای آن بورسیه را به لقایش بخشیدم و سال ۹۲ رها کردم. کنکور شرکت کردم و دکتری قبول شدم. ما نان بازویمان را میخوریم آقای صادقی، شما با کدام سهمیه بورس شدی آقای صادقی؟»

کد خبر 552176

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مجلس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 7
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عالم بهرامزهی IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
    9 2
    من به این نتیجه رسیدم که هرکس شغلی یاصندلی ریاست ویانماینده مجلس میشوددلش بحال مردم نسوخته فقط بخاطرجمع کردن مال ودنیاورفاه خودوخانواده اش اینکارومیکنه
  • ناشناس ناشتا IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
    9 1
    تو رو خدا ادامه بدید این کَل کَل رو ادامه بدید خیلی خوبه همین طور ادامه بدید چون تازه دارم تک تک شما رو می شناسم . خیلی ...!! هیچ درون مایه ای حتی از بعضی رفتارهای شاگردان اهل بیت در گفتار و لحن شماها نیست که نیست . خدا به داد این ملت برسد .