پس از انتشار کلیپ ویدئوی توهین‌آمیز به مردم استان سمنان از سوی یکی از فعالان فضای مجازی استان مازندران و مطالبه عمومی و فراگیر در راستای برخورد با فرد مذکور، فرمانداری سمنان نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

موبایل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، پس از انتشار کلیپ توهین‌آمیز از سوی یکی از شهروندان مازندرانی در فضای مجازی و محکومیت گسترده آن از سوی بسیاری از مردم ۲ استان سمنان و مازندران، فرمانداری سمنان با انتشار بیانیه‌ای، این کلیپ را توهین‌آمیز و هتاکانه خواهند و نسبت به آن واکنش نشان داد.

در بیانیه فرمانداری سمنان درباره این موضوع آمده است: نظر به کلیپ منتشر شده از سوی فردی به نام حسین اسلامی ساروی که سابقه فراوان به جهت توهین به مردمان شریف استان سمنان به ویژه مرکز استان داشته و دارد و در کلیپ اخیری که از نام برده در فضای مجازی منتشر شده توهین و هتاکی وی به مردم سمنان باعث تشویش اذهان و موجب جریحه دار شدن خاطر شریف مردم این کهنه دیار  شده است لذا شنبه پنجم مهرماه ۱۳۹۹ تمامی مستندات و سوابق موجود و خواست مردم عزیز سمنان در اختیار مراجع اداری، قضایی و امنیتی همچنین دادستان محترم مرکز استان قرار خواهد گرفت.

در بخش دیگری از این بیانیه ابراز امیدواری شده است تا بر اساس قانون، با  هتاکی و توهین این فرد برخورد شود.

در روزهای اخیر کلیپی منتسب به فردی به نام حسین اسلامی ساروی در بستر فضای مجازی منتشر شد که انتشار آن سبب ایجاد تنش و واکنش‌های جدی مردم استان سمنان، به ویژه مرکز این استان و فعالان فضای مجازی آن شده است.

این فرد در کلیپ منتشر شده، در واکنش به شایعاتی مبنی بر دستور توقف عملیات اجرایی احداث سد فینسک، از این پروژه به عنوان گندم ری و از مردم استان سمنان به عنوان عمر سعد یاد کرده است.

این اظهارات وی واکنش‌های منفی زیادی را در هر ۲ استان سمنان و مازندران در پی داشته است.

کد خبر 552161

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 20
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • الله یار IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
    12 9
    گر چه توهین خوب نیست ولیکن تا آنجا که شنیده ام همین الان هم بخشهای از حوضه آب خیز مازندران را سمنانیها به نام استان خود ثبت کردند