باشگاه فنرباغچه در حالی برای انتقال مهاجم ۱۹ ساله ایرانی به زوریا لوهانسک مصمم است که هنوز پاسخ مثبتی از «اللهیار صیادمنش» نشنیده است.

صیاد منش

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  ایرنا و بنا به اعلام رسانه اسپورت اوکراین، باشگاه زوریای لوهانسک اوکراین هنوز به دنبال امضای قرارداد با اللهیار صیادمنش است، او در حالی برای انتقال به این باشگاه مخالفت خود را اعلام کرد که فنرباغچه ترکیه  خواستار پرداخت ۷۰ درصد مبلغ انتقال وی به اوکراین است.  

همچنین انتقال قرضی صیادمنش به زوریا ۱.۵ ساله است و پس از پایان این مدت زوریا می‌تواند با پرداخت ۳.۵ میلیون یورو به صورت قطعی این بازیکن را خریداری کند.

صیادمنش که با عملکرد خوبش در استقلال توانسته بود فصل گذشته به فنرباغچه بپیوندد، نتوانست عملکرد خوبی در این تیم داشته باشد.

این بازیکن ۱۹ ساله در مقطعی به صورت قرضی در تیم استانبول اسپور به میدان رفت اما بازهم نتوانست توانایی‌های خود را به معرض نمایش بگذارد.

او در ماه گذشته در فهرست مازاد تیم فنرباغچه قرار گرفت، همچنین پیش از آن باشگاه ماریوپول اوکراین پیشنهاد رسمی برای جذب این مهاجم ایرانی را به تیم فنرباغچه داده بود.

وی با قراردادی به ارزش ۵۰۰ هزار یورو از باشگاه استقلال به فنرباغچه پیوست، پس از انتقال قرضی به استانبول‌اسپور، در مجموع 7دیدار لیگ دسته یک ترکیه و چهار بازی جام حذفی برای این تیم تنها موفق به زدن یک گل شده است.

صیادمنش که با قراردادی پنج ساله راهی فنرباغچه شده است، در لیگ برتر  هجدهم عنوان پدیده مسابقات لیگ برتر را به خود اختصاص داده بود و علاوه بر این جوان‌ترین گلزن تیم ملی فوتبال ایران نیز لقب گرفت.

کد خبر 552066

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha