تیم فوتبال بایرن مونیخ باپیروزی دوبریک مقابل سویا قهرمان سوپرکاپ اروپا شد.

بایرن مونیخ

به گزارش همشهری آنلاین، سویا در دقیقه ۱۱ به یک ضربه پنالتی  دست یافت. داوید آلابا از پشت مرتکب خطا روی ایوان راکیتیچ شد و آنتونی تیلور نقطه پنالتی را نشان داد. لوکاس اوکامپوس پشت توپ ایستاد و موفق شد بر خلاف جهت مانوئل نویر گل اول تیم اسپانیایی را به ثمر برساند.

بعد از این گل حملات دامنه داربایرن مونیخ آغاز شد تا نتیجه را برابر کند. در دقیقه ۳۴ حملات بایرن مونیخ نتیجه داد. توماس مولر ارسال خوبی روی دروازه انجام داد که  توپ به رابرت لواندوفسکی رسید؛ این بازیکن با یک پاس خوب و رو به عقب توپ را برای لئون گورتسکا کاشت و این بازیکن با ضربه ای خوب گل تساوی را به ثمر رساند. در نیمه دوم بایرن یکباردروازه سویا را گشود اما داور با کمک var بررسی کرد و درنهایت آن را مردود اعلام کرد. بازی با همین نتیجه در ۹۰ دقیقه به پایان رسید تا بازی به وقت های اضافی کشیده شود.

دردقیقه ۱۰۴ بالاخره حملات بایرن مونیخ نتیجه داد و این تیم توسط بازیکن تعویضی خود یعنی خاوی مارتینز به گل برتری دست یافت. بعد از شوت داوید آلابا و دفع ناقص دروازه‌بان سویا توپ مقابل سر خاوی مارتینز قرار گرفت و این بازیکن با ضربه ای دقیق گل دوم بایرن را به ثمر رساند. بایرن بعد از این گل بازی را کنترل کرد تا در نهایت به پیروزی برسد. این چهارمین جام بایرن مونیخ از زمان حضور هانسی فلیک به عنوان سرمربی است.

کد خبر 552019

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha