فرماندار شهرستان شهریار گفت: افرادی که أز خط انتقال فرآورده‌های نفتی در این شهرستان گازوئیل سرقت می‌کردند به همت نیروهای اطلاعات ردیابی و دستگیر شدند.

سرقت نفت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، عبدالله طاهری روز پنجشنبه ۳ مهر تعداد سارقان را سه نفر اعلام کرد و افزود: این افراد از دیگر شهرها با هدف سرقت از خط لوله انتقال نفت به شهرستان شهریار مهاجرت کرده‌اند که تاکنون دو نفر از آنها دستگیر شده و یک نفر متواری است. این افراد یک چهاردیواری را که در آن یک سوله وجود دارد در حوالی روستای کردزار که به خط انتقال گازوئیل ری به تبریز نزدیک بوده به بهانه کار اجاره کرده بودند.

وی ادامه داد: سارقان در این چهاردیواری یک تونل شش متری برای دستیابی به فرآورده های نفتی حفر کرده‌اند و براساس بررسی‌های اولیه پیش‌بینی می‌شود حدود ۶۰۰ هزار لیتر گازوئیل از این خط استخراج شده است. سارقان در بازداشتگاه هستند و پرونده آنها در دست بررسی است تا نتیجه به اطلاع مردم رسانده شود.

حمید عسگری‌پور، دادستان عمومی و انقلاب شهریار هم در این رابطه گفت: ارزش تقریبی فرآورده‌هایی که تاکنون به سرقت رفته ۴ میلیارد تومان برآورد شده است. برای یافتن همدست‌های این سارقان بررسی‌ها ادامه دارد و پرونده در شعبه دوم بازپرسی برای بررسی ابعاد دیگر آن همچنان باز است.

شهرستان شهریار در غرب استان تهران واقع است و با جمعیتی بالغ بر ۷۴۴ هزار نفر، دوازدهمین شهرستان پرجمعیت ایران محسوب می‌شود.

کد خبر 551905

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تهران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha