اگر به دنبال راهکاری میگردید تا فروش خود را افزایش دهید، با گوگل ادز می توانید خدمات و یا محصولات بیشتری را بصورت آنلاین بفروشید و ترافیک بیشتری به وب سایت خود هدایت کنید.

image.png

در این مطل در در مورد مزایای تبلیغات گوگل به عنوان یک بستر تبلیغاتی بحث خواهیم کرد.

در حالی که ممکن است چشم انداز سرمایه گذاری در تبلیغات در گوگل ادز مانند یک کار دلهره آور به نظر برسد ، نتایج حاصل از آن تقریباً فوری و شفاف است. به همین دلیل است که ارزش هر سکه ای را که صرف آن می کنید را دارد.

مزایای گوگل ادز

۱) گوگل ادز سریعتر از سئو کار می کند

بالاترین فایده تبلیغ گوگل ادز این است که سریعتر از سئو کار می کند. هم سئو و هم گوگل ادز استراتژی بازاریابی موتور جستجو برای ایجاد ترافیک بیشتر هستند. اما، یک کمپین گوگل ادز بهینه سازی شده می تواند خیلی سریعتر برای یک تجارت کار کند تا بتواند از اولین نقطه ای که همه آرزو دارند در جستجو برخوردار شود.

در اینجا دلایلی که باعث می شود سریعتر و مؤثرتر به نقطه مورد نظر برسیم، آورده شده است.

  • می توانید همزمان به چندین کلمه کلیدی توجه کنید.
  • هر زمان که بخواهید می توانید کمپین را روشن یا خاموش کنید.
  • تبلیغاتی که در بالای صفحه نمایان می شوند ، سریعاً نمایان می شوند.

البته این بدان معنا نیست که شما باید از منابع ارگانیک چشم پوشی کنید ، زیرا آنها فواید طولانی مدت بیشتری دارند. اما با گوگل ادز شانس بهتری برای فروش محصولات خود دارید. علاوه بر این، این نوع تبلیغات خیلی شفاف تر است، و شما دقیقاً می دانید با تبلیغات چه می گذرد.

از طرف دیگر ، بهینه سازی موتور جستجو گرچه بسیار مفید، ولی  فرایندی طولانی مدت است. برای رتبه بندی برای هر کلمه کلیدی ، به پشتکار و تعداد زیادی مقاله خوب نوشته شده و بک لینک نیاز دارد. و حتی در این صورت ، مدتی طول می کشد تا اقتدار لازم را کسب کنند.

به زبان ساده تبلیغات به شما امکان دریافت فوری با هزینه فوری را می دهد ، در حالی که بسته به تلاش شما برای کیفیت محتوای خود ، سئو می تواند موفقیت دراز مدت داشته باشد. شما باید از هردو به طور همزمان استفاده کنید ، اما در مورد چارچوب زمانی موفقیت و تلاش / پولی که برای هردو مورد نیاز است واقع بین باشید.

۲) آگاهی از برند را افزایش دهید

گوگل ادز علاوه بر تقویت ترافیک ، کلیک و تبدیل نیز یک روش کارآمد برای اطلاع رسانی به مردم در مورد برند شما است. برای تأیید این موضوع ، گوگل  با Ipsos همکاری کرد تا یک تحقیق را در ۱۲ عمودی انجام دهد ، درست از اتومبیل تا خرده فروشی. برسی شد که تبلیغات جستجو به طور متوسط ​​۶.۶٪ آگاهی ذهن را بالا می برد.

۳) از طریق صندوق ورودی جیمیل خود به مشتریان بیشتری دسترسی پیدا کنید

یکی از استراتژی های بازاریابی پرکاربرد در هر مشاغل ، بازاریابی از طریق ایمیل است ، به همین دلیل تبلیغات جیمیل نیز می تواند مفید باشد. در سپتامبر ۲۰۱۵ ، گوگل  تبلیغات بومی جیمیل را با گوگل ادزادغام کرد و آن را در دسترس همه تبلیغ کنندگان قرار داد ، این بدان معنی است که شما می توانید از طریق صندوق ورودی جیمیل خود به چشم اندازهای بیشتری برسید.

معمولاً تبلیغات جیمیل در برگه تبلیغات ظاهر می شود ، اما گاهی اوقات می توانید آن را در برگه اجتماعی نیز مشاهده کنید. این تبلیغات در هر دو دسک تاپ و موبایل انجام می شود. از آنجا که تبلیغات جیمیل به طور کلی هزینه بسیار کمتری از تبلیغات جستجو دارند ، اگر بودجه کمی دارید ، می توانید تبلیغات جیمیل را نیز امتحان کنید.

۴- با بازدید کنندگان وب سایت خود مجدداً ارتباط برقرار کنید

۵- عملکرد خود را به طور مداوم اندازه بگیرید

اندازه گیری نتیجه تبلیغات سنتی مانند روزنامه ها ، رادیو ، تلویزیون پخش ، تلویزیون کابلی ، تابلوهای تبلیغاتی در فضای باز ، بروشورها و غیره بسیار دشوار است. همچنین ، آنها بسیار گران تر از گوگل ادزهستند. شما نمی توانید بودجه خود را کنترل کنید و هزینه کنید. علاوه بر این ، شما می توانید از منابع اصلی این رسانه ها خبر نداشته باشید ، مگر اینکه مشتری شما تصمیم بگیرد آن را صادر کند. در نتیجه ، محاسبه ROI از رسانه های سنتی بسیار دشوار خواهد بود.

۶- با استفاده از تبلیغات خود بیشتر کاوش کنید

همانطور که گفتم ، هنگام پیوند حساب گوگل ادزبا حساب گوگل  Analytics خود چیزهای بیشتری برای کشف وجود دارد. گوگل ادز یک بستر عالی است ، اما به شما امکان نمی دهد که مردم بعد از کلیک روی تبلیغات چه کاری انجام می دهند. اما ، تجزیه و تحلیل گوگل  به شما کمک می کند درک کنید:

  • چه مدت یک بازدید کننده در یک صفحه می ماند
  • چند صفحه بازدید شده است
  • جزئیات مربوط به بازدید کنندگان جدید و بازدیدکننده های بازگشت و موارد دیگر.

۷- بهتر رقابت خود را حل کنید

وقتی شخصی چیزی را که مربوط به محصول / خدمات شما است به صورت آنلاین جستجو می کند ، و شما تبلیغات را اجرا نمی کنید ، اما رقبای شما هستند ، بنابراین این به معنای مشکل برای شما است. تقریباً فوراً تجارت خود را از دست خواهید داد.

شما باید مراقب باشید تا ببینید که چگونه تجارت خود را تبلیغ می کنند ، چه نوع تبلیغاتی را اجرا می کنند و غیره. سیستم شفاف گوگل ادز به شما در انجام این کار کمک می کند. فرصت هایی را که به دست می آورید به دست آورید و خود را از رقابت خود کنار بیاورید.

اکنون دلایل تبلیغ در گوگل ادز را دارید. اما بیایید بحث کنیم که آیا این سیستم عامل اصلاً برای شما معنی دارد یا نه.

جایزه: چه کسی می تواند از گوگل ادزاستفاده کند؟

نباید فقط به این دلیل که دوست شما با آن موفقیت پیدا کرد ، از گوگل ادز استفاده کنید. ابتدا باید بدانید که آیا این حس را برای شما و تجارت تان ایجاد می کند و اگر این کار را انجام دهد ، چه نوع تبلیغاتی برای شما بهتر است.

فروش 09124399978

کد خبر 551659

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha